Vraag

Leven in een zwart gat

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Help!

Ik kan niet werken op school, ik heb nooit de puf om naar huis te fietsen, ik kan nooit uit bed komen, en dit allemaal terwijl ik dit wel wil! Iedereen die dit weet veroordeeld mij! En als dat nog niet erg genoeg is, ik ben infantilistisch (ik wil me graag als baby/peuter/kleuter gedragen), en mijn moeder vind het alleen goed dat ik een keer in twee weken een luier draag, wat 1. Veel te weinig is en 2. Lang niet het complete plaatje. En dan dacht je alles gehad te hebben -nou-niet-dus- ik moet binnen afzienbare tijd terug naar een inrichting waar, ondanks dat het een "open" inrichting is, geweld en wanorde heerst.

HELP!!


5 reacties

Hey, 

vervelend om te lezen! misschien een idee om met iemand hierover te praten in je omgeving die je vertrouwt (een volwassene, een vriend of vertrouwenspersoon op school). Die kunnen wellicht hulp aanbieden waar het nodig is.

Bedankt! Ik weet wel iemand die misschien niet zo veroordelend is, alleen die zie ik de komende dagen niet...

Hmm, misschien via social media of iets dergelijks kunnen contacteren?

Zojuist een aanvaarding gehad met me ouders. Ik en me vader hebben elkaar allebei met de dood bedreigd.:cry:

Badge

Ik zou echt hulp gaan zoeken ik heb dit ook gehad (behalbe dat ik me ls een baby( in die richtrn) wou gedragen) en toen hb ik 2,5 jar zo rond gelopen en toen pas naar hulp gevraagtm ik zou naar je mentor  gaan en het ovleggrn mss is een specaals school waar ze meer aandacht voor de leerlingen hebbem iets voor jou 

 

Reageer