leven gaat gewoon kut

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ja uh hoi dus ik weet niet wat ik hiervan verwacht maar ik wil t gewoon kwijt. Leven gaat gewoon kut. Heb weinig vrienden, werk gaat kut,  ben gewoon rete onsociaal ofzo, word steeds dikker, eet ongezond, m’n huid heeft t opgegeven, school gaat kut, tegen naar school gaan opzien, nul motivatie, snap niks van m’n seksualiteit, heb n kut volleybalteam. Ik dacht dat de middelbare een leuke tijd zou moeten zijn? Ik voel me gewoon helemaal klote. Ik weet dat er mensen zijn met veel ergere problemen en nu voel ik me nog schuldig over dat ik me zo voel ook.

 

ja oké dat was het doei


1 reactie

Als je onzeker bent voor je lichaam, dan zou ik sportschool adviseren, of hardlopen. Dat is een goeie afleiding (ondanks de corona maatregelen enz). Je zegt dat je volleybal team kut is. Ik zou dan er gwn mee stoppen of als het kan van team wisselen. 

Misschien hulp zoeken bij een psycholoog? Het is soms wel fijn om gewoon tegen iemand te kunnen zeiken, wie dan ook, maar een psycholoog kan je daarbij ook helpen. Ook met de vragen die je hebt, of over je onzekerheden, je tips geven over hoe je gezond blijft en hoe het haalbaar voor je blijft. En er zijn zoooooveeel mensen die het inderdaad erger hebben maar weet je wat jij moet denken? Fuck hen. Het gaat toch om jou? Jij voelt je kut, dat betekend niet dat je daar geen recht op hebt omdat iemand anders het erger heeft. Je moet daar ook zeker niet schuldig voor zijn. 

Ik weet niet hoe het me je huid zit, maar skincare is opzich nog wel leuk(?). Kan zo simpel als je het wil, het verbeterd wel je huid. 

En wat betreft je werk. Ik weet natuurlijk niet zo wat de situatie is  maar, je bent er om geld te verdienen  en niet beste vriendjes met mensen te worden. Kan natuurlijk, is helemaal niet slecht., en juist heel goed.maar  Als het echt heel kut is, zou ik van baan wisselen. 

 

Ik denk een opsomming van alles wat ik heb gezegd is: blijf niet hetgene doen wat niet leuk is. Probeer iets te vinden wat NIET kut is :)

Reageer