lesbisch en agender, eetstoornis, selfharm

  • 4 October 2023
  • 0 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Eyyy,

TW: ED,  depression, SH

Hier een kleine reminder dat je niet uit de kast hoeft te komen als je het niet wil, ik ben zelf lesbisch en agender, ik val dus op non-mannen, ik ben geboren als vrouw en ben denk ik al 2 jaar als lesbisch uit de kast bij mijn vrienden en een jaar bij mijn nu partner ( ik ben 14 jaar oud en we hebben nu 5 maanden)

ik ben net uit bij alleen mijn partner (all pronouns, refering to them as Y) ik ken Y nu een jaar en we mogen geen contact meer hebben aangezien mijn ouders denken dat zij de oorzaak is tot mijn zm neigingen, terwijl mijn moeder daar voor zorgt, ze schreeuwt alleen maar is agressief en ik ben gewoon bang voor haar,

ik ben de oudste en minst favoriete en dar laat ze ook wel weten, mijn broertje en zusje (11 en 6) zijn bijde special needs (autisme, laag IQ achterstand in het brein) waardoor ik vaak vergeten wordt,

mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 11 was, bijde mijn ouders praten slecht over elkaar, ik heb rond december 2022 er een ED aan over gehouden (anorexia en boulimia) en een SH addiction. waar ik met de hulp van Y over heen ben gekomen, hij heben zelf met anorexia te maken gehad,

nu heb ik een zelfmoordbrief geschreven rond maart 2023 en die heeft mijn moeder gevonden, en toen boeide mij ineens wel, ze heeft 3 weken geleden tegen mij gelogen en mij naar een diëtist gestuurd zogenaamd, maar het bleek dat het een huisarts was die hulp voor me wou zoeken, wat ik niet wil,  (ik heb overgewicht, p.s. niet iedereen met anorexia is slank en dun)

nu strugel ik dat ik de persoon waar ik het meeste van houd niet meer mag zien, Y, ik mis haar zo erg en het is 4 maanden geleden dat ik haar heb gezien.

Ik begin kwa mentale gezondheid weer achter uit te gaan, maar het word wel weer beter 

 

voor iedereen die de tijd heeft genomen om dit te lezen weet dat je er niet alleen voor staat, als je er over wil praten doe dat dan zeker, neem de dingen waar je het meeste van houd als motivatie om door te gaan

ik hou van je het komt weer goed


0 reacties

Geen reactie

Reageer