Vraag

Lerares betrapt op kamp


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Ik heb een best wel grappig verhaal wat ik even met jullie wou delen. Wij waren op kamp met school, en wij waren verplicht om een knuffel mee te nemen, zodat de niemand zich hoefde te schamen dat ze nog met een knuffel sliepen. Nou heb ik geen kleine knuffels, ik heb alleen 1 grote knuffelbeer van 120 cm die standaard op m'n bed zit. We sliepen in een 2 aparte kamers. 1 voor de jongens, en 1 voor de meisjes. Normaal komen er geen vrouwelijke docenten in de jongens kamer, en geen mannelijke docenten in de meisjes kamer, dat zijn de regels. Nou ging dat nu even anders... Ik ging naar de jongenskamer, om even iets te pakken, en toen zag ik ineens mijn favoriete gymlerares staan, met mijn knuffelbeer in haar armen. Ik dacht dat ze misschien wel iets aan het controleren was ofzo, maar wat er toen gebeurde was echt heel grappig. Ineens begon ze m'n beer uitgebreid te aaien, te knuffelen en ging ze zelfs met de beer op haar op m'n luchtbed liggen. Nadat ze met de beer liggend op haar even uitgebreid had geknuffeld ging ze tegen de muur aanzitten. Ze zetten de beer op d'r schoot en ze begon weer gewoon opnieuw. ze gaf hem allemaal kleine kusjes, en streelde hem echt alsof m'n beer een mens was ofzo. Het was echt heel grappig en leuk om te zien. Ze heeft niks in de gaten gehad en ik heb me kostelijk vermaakt. En m'n beer, die ruikt nu naar haar parfum, dus elke keer denk ik nu aan haar! (Sorry, wou dit echt even vertellen)

10 reacties

Hoi!

Eigenlijk is het niet ok dat ze dit doet, ze mag normaal gezien niet aan de spullen van leerlingen komen.
Ondanks dit is het verhaal wel grappig :D

Groetjes
x
Ik ben het eens met @100divergent11, het is niet oké, maar wel begrijpelijk als jij een lieve knuffel hebt! 😳 Erg leuk dat je dit hebt gezien. Grappig!
Gr. Pin
lmfaooooooooo
Als ik jou was zou ik het niet tegen haar zeggen. Misschien heeft ze problemen ofso, en dat ze aan jou beet zat was misschien wel gwn toevallig, dat ze hem er lief uit vond zien. Vertel het ook maar niet te veel aan anderen, want dan kan ze misschien nooit meer normaal les geven ofzo.
Groetjea
@kimx2002x Ik was het ook niet van plan om het te vertellen aan iemand. Je zag dat ze het echt bij toeval deed. Ik en de klas weten dat ze heel veel dingen schattig vind en dus ook dingen zoals knuffels. Je zag ook echt dat ze er lol in had zegmaar. Ik heb nog nooit een vrouw zo uitgebreid zien knuffelen met een knuffelbeer! Haha
Wow ! Das wel een beetje raar , maar , zolang jij het niet erg vind zijn er geen problemen . Inderdaad ook het beste voor jezelf houden , maar zo te zien was je dat toch sowieso van plan . Nou , succes nog met je knuffelbeer :)
groetjes
Lot
Badge

Hahaha had ik bij willen zijn

Ik vind het eigenlijk heel onschuldig en lief. Ze deed niks verkeerds toch.  Is ook maar een mens. Misschien heeft ze er wel een goede reden voor. Ik zou het er bij laten idd en met een lieve lach aan terug denken. Klagen en mensen shamen gebeurt al veel te veel en in dit geval zou dat echt over the top zijn. Het klinkt lief en grappig en meer was het niet :) 

Sjammetje xxxxx

Haha ik zie nu ook dat het al 5 jaar geleden is xd. Maarja veranderd mijn mening niet ;)

Reputatie 7
Badge +15

Ik zou het niet doorvertellen. 
als jij het niet erg vindt is het toch ook wel grappig? Ik heb ook zo’n grote beer, maar is hij niet te groot voor op kamp? 
 

ps. Is jouw docent getrouwd? 
 

Groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer