Skip to main content

Leraren raken me aan en ik weet niet wat ik moet zeggen tegen ze

• December 12, 2025
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hiii!!!, Ik zit dus in het 1ste MBO, Ik heb een paar docenten en een stagebegeleider die best raar doen, ik weet niet of het "normaal" is op het MBO, Maar op me stage wordt ik in me nek "gemasseerd" terwijl ik bezig ben en op school greep een leraar mijn bovenbeen. Ik weet dan niet echt wat ik moet zeggen. 

Groetjes, Anoniempje_0355

4 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 13, 2025

Hoi,

Meld het aan de coördinator of anders aan de directie wanneer het super erg voelt. Aanrading is niet toegestaan in Nederland en krijgt consequenties.

Groetjes,

ghast

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@justGhast  Mr al me docenten zijn een beetje zo en ik vertrouw de school zelf ook niet zo eig.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 14, 2025

@anoniempje_0355 

Doe anders misschien aangifte bij de politie. Hebben andere kinderen later er ook geen last van. Bij mij op school is hetzelfde gebeurd en de docent is ontslagen en aangehouden TIJDENS DE PAUZE.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 14, 2025

Vertel het tegen een vertrouwings persoon bijv je mentor, of ouders, of familielid.

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

Update: Hij heeft me vandaag weer aangeraakt en hield m'n schouder vast, hij draaide m'n hoofd naar hem toen, like wrm doet hij dat, ik laat zien dat ik het niet leuk vind.