Vraag

Leraar

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee is het normaal als een leraar je een zoen geeft op je wang als je het heel fijn hebt met deze leraar?

Ik hield echt van mijn leraar (niet op verliefde manier, maar hij was een soort vaderfiguur voor mij waar ik misschien wel onbewust naar op zoek was). Hij zei echt lieve dingen en zo oprecht die een vader zou zeggen tegen zijn dochter.

Maar zit nu wel in de problemen dat ik zo dol was op die leraar. Ik zie hem namelijk niet meer en dat doet me veel verdriet...

Ik gaf hem iets als afscheid en als bedankje gaf hij mij een zoen op mijn wang.. Dat zag ik echt niet aankomen. Maar is dat iets normaals voor een leraar bij een leerling? Ik hoop zo dat ie ook wel om mij gaf namelijk enzo en dat ie me wel zal gaan missen (net als ik hem heel erg mis) en dat ie nog wel eens aan me denkt (net als ik nog vaak aan hem denk).

Waarom ik twijfel over of hij mij ook erg mocht/nog aan me denkt, is omdat het afscheid eigenlijk heel awkward was. Hij heeft niks gezegd. Oke, die zoen was er wel. Maar opeens zagen we elkaar nooit meer terug en ik heb niks meer gehoord over de goede band die wij hadden..... t was/is gewoon zo vreemd en pijnlijk.

5 reacties

Badge
Uh dat is vrij raar, een docent hoort geen kusjes te geven aan een minderjarige, vooral als het een leerling is
Hmm waarom zou hij t dan gedaan hebben...
hey,

als jij een heel goede band had met die leraar dan vind ik dit niet het meest rare.
als hij een vaderfiguur voor je was dan doet hij iets extra's dus, meestal doe je dat alleen als je om iemand geeft, daardoor denk ik dat hij je ook wel mist.

heb je zijn telefoonnummer/mail? dan zou je hem kunnen berichten en even vragen hoe het gaat enzo en misschien een gesprekje beginnen
Ah dankjewel! Dat vind ik fijn om te horen.

Ja, die heb ik. Maar ik denk dat het een beetje gek is om te doen. Ik heb nog nooit in mn leven een leraar die ik niet meer zie een berichtje gestuurd en het komt ook niet heel vaak voor denk ik. Ik zou het wel erg fijn vinden om te doen. Maar misschien vind mn leraar het helemaal niet fijn. Ik dacht namelijk dat we nog wel af en toe contact zouden houden, maar opeens zag ik hem niet meer zonder echt afscheid. Dat had ik nooit zo verwacht na onze goede band. En dat zegt misschien ook wel iets over dat hij misschien liever geen berichten meer van mij ontvangt. Anders had hij er nog wel iets over gezegd of op zn minst echt afscheid genomen denk ik..
hey,

je kan hem gewoon een mailtje sturen met hoe het nu met je gaat en dat je het contact wel mist.
ik verwacht dat hij dat zo oprecht mogelijk beantwoord, en ik vind het niet raar dat je dat doet als je een band met hem had

Reageer