Lelijke wenkbrauwen

  • 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 14 jaar oud. Ik ben een best onzeker meisje en ik ben vooral onzeker over mijn uiterlijk. Ik vind mezelf niet mooi, sterker nog ik vind mezelf harstikke lelijk vergeleken met andere mensen. Ik wil super graag een glow up krijgen maar ik weet niet hoe.. ik heb ook superlelijke wenkbrauwen ze zijn groot en met veel haartjes erboven en er onder. Ik heb dit ooit een keer met een pincetje weggehaald maar toen zag je allemaal witte plekken en toen liep ik heel erg voor schut. Mijn huidskleur is lichtbruin dus het viel ook heel erg op. Ik wil beginnen met mooie wenkbrauwen maar ik weet niet hoe.. kan iemand me helpen? Er groeien bij mij ook altijd haartjes tussen mn wenkbrauwen maar dat scheer ik altijd.


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hee meis!

Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Iedereen is anders, iedereen is mooi op zijn eigen manier. Je moet accepteren wie je bent. Ik weet dat ik makkelijk spreken heb, maar ik ben wat ouder en wat meer ervaring:)  Misschien zou je je wenkbrauwen bij een schoonheidssalon kunnen laten doen? En wees vooral niet te kritisch op jezelf.

 

Reputatie 2
Badge +1

hey,

Ik wil zelf ook altijd een Glow-up omdat ik denk dat mensen mij niet leuk vinden wegens mijn uiterlijk. Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat iedereen mijn harige wenkbrauwen wil. Mijn haartjes zitten ook tussen mijn wenkbrauwen in,  helemaal boven en onder. Ik vond het ook als eerste niks maar nu vind ik ze prachtig.

Mocht je toch de haartjes willen halen dan moet je ze niet scheren, dan komen ze erger terug. Je kan beter (zoals je al deed) haartje voor haartje ze eruit trekken. Je kan ook een keer naar de Douglas. Daar waxen je je  wenkbrauwen heel mooi (Mijn moeder is toevallig vandaag geweest). Maar weet wel dat harige wenkbrauwen juist een trend zijn en dat veel meiden heeeel jaloers zijn 😉❤

Reageer