Lelijk

  • 27 April 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
M18
Aangezien ik altijd al erg onzeker ben geweest valt dit mijn vrienden ook op, ze vertellen mij dan altijd hoe dit niet nodig is en dat ze mij mooi vinden etc. (In mijn ogen lijkt het alsof ze het menen en zelf vind ik ook niet dat ik erg lelijk ben)

Maar als ik uit ga of normaal op straat, ben ik nooit degene die wordt gevraagd te dansen etcetera, natuurlijk zijn er af en toe oude mannen die hallo zeggen maar voor de rest word ik met rust gelaten.

O dit een teken dat ik toch gewoon lelijk ben en dat ik word vermeden of heeft iemand anders hier ook last van? Is er misschien een logische verklaring. Disclaimer: ik ben wel erg lang, daarnaast zijn mijn vriendinnen klein maar zijn niet veel knapper (denk ik dus).

1 reactie

Hoihoi!

Ik ben zelf ook erg onzeker en vind mezelf ook erg lelijk.

Niemand is lelijk we zijn allemaal bijzonder en verschillend. De ene vind dit mooi en de andere dat.
Ik snap ook dat het vervelend is als je weinig aandacht krijgt ik heb nu zelf bijna 3 maanden een heel lief vriendinnetje en dat helpt ook ik mijn zelfvertrouwen

Als iemand je een compliment geeft (vriend/vriendin) moet je die ook accepteren al is dat redelijk lastig

Ik heb zelf ook last van jouw onderwerp dus ik kan je helaas niet heel veel helpen

Mvg, mij (^~^)

Reageer