Vraag

Lelijk?

  • 7 June 2018
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik wil weten wat jullie ervan vinden
Ik heb dus een bobbelneus en vind hem echt lelijk en iedere keer haat ik mezelf ook hierom. En voor mij lijkt hij ook gewoon mijn hele gezicht te verpesten niet dat dat het nog niet is?

4 reacties

Hey. Ik vind het jammer dat je I over jezelf de kt!
Verder weet ik niet hoe je eruit ziet en hoe die neus dan bij je staat dus kan daar moeilijk over zeggen of ik het mooi of minder mooi vind....
Dit is een kwestie van smaak.

Als je ouder bent en er heel goed over na hebt gedacht zou je naar een plastische chirurg kunnen gaan. Als je hier echt diep ongelukkig van wordt.

Ik denk persoonlijk dat dat het belangrijker is dat je meer zelfvertrouwen krijgt hiervoor.

Hoop dat je wat aan mijn me ING hebt

Peace
Sportfreak
Hey, ik heb dat volgens mij ook een gekke bobbel op me neus en ik heb een puntkin ik ben er soms best onzeker over maar dat is niet erg. Ik weet dat ik dit van mijn moeder heb zij heeft het ook ik vind het zelf lelijk maar als ik er met iemans over praat het zegmaar vraagt was het hun daarvoor niet eens opgevallen.
Als het je na je 18e echt onzeker maakt ik wil dit niet aanraden maar ik snap je gevoel dan kan je miss een neuscorrectie doen. Of blij zijn met je neus is wel zo makkelijk :)

Xoxo
Het is slechts jouw neus...
Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat anderen het lelijk vinden.
Misschien zijn het juist jouw ogen waar iemand zijn blik niet van af kan houden.
Of iets anders, want je bent veel meer dan een neus.
Ga echt niet naar een plastische chirurg. Ik heb precies t zelfde dus maak je geen zorgen xd

Reageer