Vraag

Leerkrachten vertrouwen?

  • 8 December 2021
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

 

Mijn leerkracht vraagt mij vaak of alles oké is maar ik durf gewoon niet te antwoorden dat het niet goed gaat. Iemand een idee? 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

 

Mijn leerkracht vraagt mij vaak of alles oké is maar ik durf gewoon niet te antwoorden dat het niet goed gaat. Iemand een idee? 

Hey,

Begrijpelijk en herkenbaar wel!

Misschien een idee om hem een mail te sturen als je het wel graag kwijt wilt.

Of je hem een keer mag spreken, of je zegt dat je het lastig vind om te zeggen hoe het echt met je gaat…

 

 

xx

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

 

Mijn leerkracht vraagt mij vaak of alles oké is maar ik durf gewoon niet te antwoorden dat het niet goed gaat. Iemand een idee? 

Hey,

Begrijpelijk en herkenbaar wel!

Misschien een idee om hem een mail te sturen als je het wel graag kwijt wilt.

Of je hem een keer mag spreken, of je zegt dat je het lastig vind om te zeggen hoe het echt met je gaat…

Danku goede tip maar ook toevallig tips hoe minder schrik hebben van mensen want als ze dan zegt zeg maar wat er is dan ben ik gewoon bang om dingen te zeggen en zeker omda ik weet da ze mij mij aan het aanstaren is

 

xx

 

Reputatie 4
Badge +3

vraag of je iets met hem alleen kan bespreken na de les, of heb je dit al gedaan? chat maar als je me nodig hebt

groetjes

Reputatie 4
Badge +4

Hallo,

 

Mijn leerkracht vraagt mij vaak of alles oké is maar ik durf gewoon niet te antwoorden dat het niet goed gaat. Iemand een idee? 

Hey,

Begrijpelijk en herkenbaar wel!

Misschien een idee om hem een mail te sturen als je het wel graag kwijt wilt.

Of je hem een keer mag spreken, of je zegt dat je het lastig vind om te zeggen hoe het echt met je gaat…

Danku goede tip maar ook toevallig tips hoe minder schrik hebben van mensen want als ze dan zegt zeg maar wat er is dan ben ik gewoon bang om dingen te zeggen en zeker omda ik weet da ze mij mij aan het aanstaren is

 

xx

 

Hallo een idee is misschien met een vertrouwenspersoon te praten van je school die mogen niks doorvertellen mis wel als je praat over zelfmoord enzo maar weet niet zeker maar ik denk dat dat de best optie is.

Reageer