Skip to main content
Vraag

leegte, leeg gevoel

• March 9, 2026
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, vandaag na school ben ik nog wat blijven hangen met 2 vrienden en 2 random meisjes uit mijn klas en daarna zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we op mijn kamer wat gegeten en het spelletje joking hazard gespeeld en toen zij allemaal weggingen voelde ik me direct maar echt direct slecht en leeg. Het ding is ook, is het door die 2 meisjes waarvan ik miss op 1 een beetje een crush op heb of gewoon leuk vind. Of misschien iets anders, ik heb ook al in het verleden gedacht aan een therapeut voor dit soort dingen maar ik weet dat ik daardoor alleen nog maar meer ga focussen op mijn problemen. Ik weet gwn niet zo goed wat te doen want dit gebeurd de laatste tijd vaker en vaker dat ik me ja,.. echt gewoon leeg en slecht voel.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Hey dat is helemaal oke en soms ook normaal, maar wel heel naar. Ikzelf herken dat gevoel en mij heeft t heel erg geholpen om met iemand te gaan praten. Op die manier focus je je eigenlijk helemaal niet zoveel op je problemen, ikzelf was daar ook eerst bang voor, maar het heeft mij juist heel erg geholpen.

Groetjes van mijjjj