Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en zit in de tweede. ik heb een heel leuk vriendje en een paar goede vriendinnen. de laatste maanden voel ik me heel leeg van binnen. ik ben in 8 maanden tijd meer dan 5 hele goede vrienden verloren (niet door zelfmoord of iets maar door ruzies/uit elkaar gegroeid/andere omstandigheden) en ik voel me er best wel kut door. in de eerste had ik veel vrienden, ook in de klas maar opeens werden ze minder. kijk tuurlijk ben je bevriend met mensen, maar om daar nou aan te vertelen dat je een crush hebt/of daar uren mee te praten,,,, dat zeker niet. ik heb vrienden op sport en ik kan altijd alles los laten en heel veel lol hebben. op school heb ik maar 1 beste vriendin. zij is uit de klas gehaald vanwege haar cijfers en mocht dit jaar niet afmaken. ik heb me hier al wel deels bij neergelegd dat het niet anders kan, etc, en ze zou 2 weken geleden uit de klas gaan maar nu met dit hele corona gebeuren is het er nog niet van gekomen, al doet ze qua lessen wel mee met die andere klas. verder heb ik in de klas wel vrienden, maar niet van die vrienden waarbij je een speciale band hebt. ik ben altijd tweede keus van mensen als je snapt wat ik bedoel. hier voel ik me ook vaak best wel eenzaam door, nu vooral dat mijn vriendin uit de klas gaat. ik heb een heel leuk vriendje, hij vrolijkt me altijd op en ik kan mijn hart altijd luchten bij hem. ik heb hem hierover verteld en hij heeft bijna hetzelfde meegemaakt maar dan in de positie van mijn vriendin. nu met dit quarantaine gebeuren zie ik hem dus niet voor heel wat weken. school zou officieel starten op 6 april maar dat schijnt nu ook niet helemaal door te gaan en ze zijn van plan het langer te maken. hierdoor voel ik me ook best eenzaam, ik heb geen broer(tjes)/zus(jes) thuis wonen, dus het is heel erg leeg in huis. ook doordat ik zoveel vrienden ben kwijtgeraakt in een korte tijd, mijn beste vriendin uit de klas gaat en ik nu geen afleiding (sport/school/met vrienden afspreken) voel ik me heel eenzaam en leeg, al heb ik heel veel contact met mijn vriendje en beste vriendin.
lang verhaal kort, wie voelt zich nogmeer eenzaam/leeg deze dagen? laat je verhaal achter en help elkaar :))