leeg en alleen.. ik voel me in opeens zo in de lange tijd... iemand advies?

  • 16 July 2019
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi... ik heb weer dat kloote gevoel weer in na een hele tijd geleden gehad maar ik komt weer terug... ik ben weer zo depri en voel me verraden en verlaten... het is net of mijn hart weg is of verzwakt is met pijn🖤😔... ik heb al alles geprobeerd maar niks werkt... nou ja.. pillen ga ik geen risico ervoor nemen... maar heeft iemand een idee of iets anders dat ik voorlopig mijzelf weer zoet kan houden en weer op gang kan komen na mijn depressie??

Als iemand iets weet.. laat dat achter in de reacties. Bedankt alvast.

1 reactie

Hey,

Ik heb op dit moment hetzelfde een beetje. Om mezelf een beetje blij te krijgen zoek in afleiding. Mijn afleiding is muziek luisteren/maken (dus niet depri muziek maar iets vrolijks, voor mij helpt het lied soda pop me meestal om me op te vrolijken. Hij is oud maar geeft me goeie herinneringen), Op dit forum mensen helpen, Met mijn vriendinnen chatten, tekenen, dansen, sporten, zingen enz. Je zou dus zelf ook afleiding kunnen zoeken door dingen dat je vroeg/nu leuk vind te doen of de dingen dat ik doe te doen. Voor mij helpt dit niet een lange tijd maar miss voor jou wel :)

Ik weet niet wat jouw smaak is maar als je het erbij zet kan ik wel kijken wat voor afleidingen ik voor je kan bedenken ;p

Anders kan je altijd gewoon een topic openen om een gesprek in te houden. Het is ook fijn om gewoon een beetje te praten.

'k hoop dat dit je helpt

Wees sterk! Okal is het lastig. Ooit zal het nare eindigen, wanneer kan ik niet zeggen maar dat zeg je zelf door in jezelf te geloven. Voor al het nare staat ook iets moois!!!!


xx Darlingyou

Reageer