Lastige situaties thuis.

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Badge

Ik ben vaak verdrietig en dit komt door mijn stiefvader thuis. hij is nogal vervelend, niet op de echt hele erge manier, maar gwn irritant en hij blijft dan maar doorgaan. Ik ga dan vaak naar mijn kamer en zet harde muziek op en ga huilen omdat ik er gwn niet tegen kan. Nu heeft mijn moeder besloten te gaan verhuizen omdat mijn stiefvader heeft gezegd dat hij ons op sommige momenten wel zou willen dood steken en dood schieten. Maar dat verhuizen duurt erg lang omdat er geen huis beschikbaar is. We gaan in de achtertuin een groot konijnen hok maken met een ren ernaast voor ons konijn. Voor het ras konijn dat we nu hebben ben ik erg allergisch, ook houd hij niet van op schoot zitten. nu is het zo dat er dicht bij waar ik woon konijnen te koop zijn die erg aanhankelijk zijn en houden van knuffelen. ik heb al vaker dieren gekocht maar deze wil ik super graag! vooral omdat ze zo van aaien en knuffelen houden. hoe ga ik stiekem 2 konijnen thuis houden zonder dat mijn moeder en sitiefvader erachter komen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

2 konijnen kan je niet zomaar thuis weg houden van je familie, je moet ze eten geven, best een groot hok hebben. En als je vader wat doet kan je altijd nog met veiligthuis.nl bellen.

Reageer