Vraag

lastige situatie tussen crush en vriendin . HELP me plsss lang verhaal

  • 15 January 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een crush op een jongen van mijn klas.  Hij is heel leuk . Ik heb een beste vriendin.  We zitten nu niet in dezelfde klas dus als we elkaar zien praten we veel bij . We vertellen dan alle bij over onze crush.  Ze vertelde me ineens dat de jongen waar ik op was dat niet aleen door mij werd leuk gevonden.  Mijn beste vriendin zei zo van " mijn ander bff zei zo van die jongen die is wel knap he . En il dacht echt zo van shut up da is delphine haar crush . ( ik heet delphine) . Het is zo dat ik die beste vriendin bijna ga zien . We zijn tegenstanders van elkaar in onze hobby's.  Ik hoop niet dat er een ruzie komt tussen ons . Ik weet niet wat ik moet doen . Al mijn vriendinnen zeggen dat ik bij hem pas omdat we dezelfde karakters hebben enz . Ik weet dus nie als ik het moet aanmaken en als hij ook op mij is .   Help me plss ( nie van die Whatsapp etc )  

 

Bye hopelijk kunnen jullie mij helpen 

 


1 reactie

Hoi

 

Een vriendin van je bff blijkt dezelfde jongen als jij leuk te vinden. Dit meisje zie je binnenkort als tegenstander voor jullie hobby. Door deze situatie vrees je voor ruzie tussen jullie beiden. 

 

Verstandig lijkt me om allebei deze jongen beter te leren kennen. Jullie crush zal dan zelf bepalen met wie hij eventueel graag een relatie aan zou gaan.

 

Ik stel voor dat jullie het op vlak van hobby’s “professioneel” houden. Laat de gevoelens rond deze gemeenschappelijke crush gerust aan de zijlijn liggen, zodat jullie je beiden kunnen concentreren op de hobby. 

 

Gr. Kenshin

Reageer