Skip to main content

Hoi

ik heb een lastige situatie op dit moment en ik heb wat advies nodig ik ben onlangs van school gestuurd(reden is niet belangrijk) en dan moet de school een andere school voor mij zoeken nou hebben ze een andere school gevonden maar daar wil ik echt niet heen aangezien ik daar veel ruzie heb met een groep meisjes en verder niemand ken. Ik heb nu ook superveel ruzie met mijn ouders en ik probeer zo min mogelijk thuis te slapen ze willen  ook geen bezwaar indienen tegen de school omdat ik dan telang zonder school zou zitten en nu weet ik niet wat ik moet doen alle andere scholen in de buurt zijn niks voor mij is er mischien een optie voor thuisschool of wat kan ik doen?? Mijn ouders willen me nergens meer mee helpen en ik weet echt niet wat ik moet doen???

Wat super vervelend voor je zeg! Ga je naar de middelbare school? Want daar zijn vertrouwens personen die getraint zijn om je te helpen. 

Voor nu denk ik dat je kunt proberen aan je ouders uit te leggen waarom je niet naar die school wil. Ik snap helemaal dat je niet naar een school wil waar je niemand kent, maar misschien is het ook wel goed. Een frisse start zegmaar. 

Voor de meisjes waarmee je ruzie hebt. Ik weet natuurlijk niet waarom jullie ruzie hebben maar als je toch naar die school moet is uitpraten of negeren het beste. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer ze te ontwijken. Praat niet met ze. Gewoon keihard negeren. 

❤️


Reageer