Vraag

lastige periode

  • 23 September 2022
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Heyy,

Een vriendin van mij zit in een moeilijke periode en ik Zou haar echt graag willen helpen, nu ze skipt mijn berichten. Daarom zoek ik eigenlijk een manier om haar op te vrolijken, iemand tips? Ik heb haar gezegd Dat ze altijd bij mij terecht kan maar Dat blijkt niet echt te werken. Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Misschien kan je aan haar vragen om ff naar de bioscoop te gaan of iets lekkers te halen. Zo groeit de vertrouwen tussen jullie. Hoe vaker je met haar afspreekt hoe sneller de vertrouwen groeit. Als ze je vertrouwt verteld ze meer en ben je een spprt vertrouwenspersoon voor haar. Je moet echt altijd voor haar klaarstaan! Of kan je tegen haar vertellen dat ze altijd met de kindertelefoon kan praten:)

Laurens 

Neem het vooral niet al te persoonlijk. Ik merk bij mezelf dat ik me ook heel erg afzonder van de mensen om mij heen als ik niet lekker ga. Het beste wat je kunt doen is echt duidelijk aangeven dat je er voor haar bent. Stuur een lief kaartje, kom spontaan langs, vraag inderdaad zoals Laurens al aangaf of ze iets met je wilt gaan doen en laat gewoon merken dat mocht zij ervoor open staan jij de persoon bent waar ze alles eruit kan gooien. 

Badge

Ik heb haar gezegd Dat ze altijd bij mij terecht kan, maar wat ik ook zeg, ze reageert op niks. Ik heb haar gezegd Dat als ze wilt praten, Dat ze mij altijd maar sturen. Ik denk Dat het beter is Dat ik haar voor nu met rust laat want ben bang Dat ik het alleen maar erger ga maken. Nu Zou ik dan wachten tot zij mij stuurt? Maar ik denk Dat Dat eeuwen kan duren. 

Badge

2 weken later heb ik nog niks gehoord. Zou ik gwn blijven wachten en niks doen? Of wel iets sturen? En wat juist? Tips altijd welkom 

 

Reageer