Vraag

last van verdrietige gedachten

  • 21 June 2020
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

He

ik merk dat ik soms heel positief kan zijn maar ook ineens heel verdrietig ga dan denken aan mensen die zijn overleden en aan gebeurtenissen zoals er is gister een jongen overleden die ik eigenlijk amper ken maar toch merk ik omdat vrienden van mij wel bevriend waren met die jongen ik als nog  verdrietig ben ik denk dan hoe zou het voor die ouders zijn of stel ik wordt dadelijk aangereden of iemand anders van me kring. Paar maanden geleden is een kennis van mij overleden dooreen auto-ongeluk dus dat speculeert af en toe nog weleens op helaas ik merk dat ik het lastig vind 

iemand advies of zijn verhaal 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik snap je. Ik heb dat ook. Maar geloof me, het is normaal en heel veel tieners hebben dat.  Het is hartstikke logisch dat je af en toe verdrietig bent, dat hoort bij het leven. Ik heb als tip dat zodra je je verdrietig voelt je afleiding moet zoeken, denk aan een ijsje eten met vrienden, een beetje gamen of wat je dan ook leuk vind om te doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt ! x

Het is niet gek dat je hier soms verdrietig van word, het is veel om te verwerken wat je hebt meegemaakt. Zelf heb ik ook ervaring met nare gebeurtenissen. Ik ben vroeger mishandeld en seksueel misbruikt. Je gaat je er naar door voelen later. Het kan erg helpen om erover te praten. Dan voel je je er minder alleen in. Hopelijk beinvloeden deze gedachten je stemming niet al te veel.

Reageer