Last van Depressie

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hallo allemaal ik ben al een tijdje niet op het forum geweest en dat komt door mijn problemen.

Zoals ik in mijn eerdere topics heb vermeld gaat het niet bepaald lekker met mij.

Ik ben verliefd op een vriend van mij en kan dat hem niet vertellen, ik mis weleens een vriend en ik ben vaak erg bang.

Nog bedankt voor jullie steun @3costaboy en @Kingboy ik las net jullie tips.

 

Ik begin me nu echt depressief te voelen en ik zei tegen mijn moeder dat ik dat was (Het floepte eruit)

Ik zei dat ze zich geen zorgen moest maken maar toen begon ze al over een psycholoog enz.

Ik heb het mijn mentor verteld en dat was het.

kan iemand mij asjeblieft helpen? 😭


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat is niet fijn man. Op zich is een psycholoog geen slecht idee van je moeder. Met iemand er over praten is sws goed. En een psycholoog staat niet zo dichtbij dus dan gaat het misschien wat makkelijker.

Heel veel sterkte en succes.

Reputatie 7
Badge +11

@tim16 Ja dat klopt

Ik had net nog met mijn moeder gepraat (ze wou wat dingen weten) Ik heb gezegd dat ik vooral depri was door mijn hartkloppingen (Ik heb een hartafwijking)

Ik heb 2 weken geleden ofzo al gezegd dat ik iemand leuk vond en dat het een jongen was tegen mijn moeder

(dat floepten er ook uit)

Ik had al verteld aan mijn ouder verteld dat ik op jongens valt want ik ben niet volledig uit de kast.

Heb je trouwens nog tips om het hem te zeggen?

P.S.

Ik weet niet of je mijn eerdere topic hebt gelezen maar hij is aromantisch en hij is ook asexueel.

Reputatie 7
Badge +11

Je kan misschien een bericht sturen.

Niet zo van "hey ik vind je leuk"

Maar eentje waarin je al je gevoelens in legt. Daarmee leg je je twijfels en gedachtes uit. Dat geeft vaak meer dan alleen een kort berichtje.

 

Liefs,

        M.

Reageer