Snel hulp gezocht
Hoi! Ik heb best wel last van angsten(denk ik) Ik durf namelijk helemaal niet te zwemmen, naar de winkel of bijv kermis, ik weet niet waarom ik het niet durf maar alles in mijn lichaam zegt nee.?
Ik ben 15 en weet echt niet wat ik ermee moet want ik ga nu alleen naar buiten voor school, werk en mijn sport. Als ik naar een van die plekken ga dan durf ik evengoed niet(het fietsen heen en terug dan, niet school zelf)
Ik heb dit al ongeveer 1.5 jaar en het ging beter een tijdje dat ik met vriendinnen naar de winkel durfde maar het gaat nu weer slechter.
Gister heb ik bijvoorbeeld last-minute iemand afgezegd om naar de kermis tegaan omdat ik er al 3 dagen van wakker lag, ik had de hele ochtend gehuild en ik wilde ook geen hulp van mijn ouders, (ik wist eerlijk gezegd niet wat mij overkwam en had geen controle over mijzelf, ik kon alleen huilen en begon ook te hyperventileren.)
Ik weet niet waar ik bang voor ben of waarom ik nergens heen durf, wel ben ik sinds een maand gediagnosticeerd met autisme kan dit er iets mee te maken hebben?