Last van agressie

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Okey ik dacht: laat ik weer is ff hier kijken, paar van jullie vroegen hoe het nu met me ging.

nou ja niet echt beter ofz sommige dingen slechter andere dingen beter. Still self harming, ook last van agressie maar ik kan me inhouden door een plek alleen te vinden en nou ja.. tegen de muur te stompen tot ik het weer voel.

wat beter is: ik heb een gf (: ik durfde op me vriendin af te stappen en nou ja blijkbaar had ze ook een crush op mij, me ouders weten het niet maar ik maak niet zo’n big deal van dat “ik ben bi” gedoe 

nou ja dat dus nog steeds slecht slapen Maarja heb me muziek, school gaat klote maar ik vogel het wel weer uit.

hoe gaat het met jullie? ❤️🤞🍀
 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Alexa,

 

Fijn dat je iemand hebt gevonden. Misschien moet je een keer met haar over deze dingen praten, want ik kan alleen tekst versturen en zij kan ook echt helpen. Maar goed, 

 

Self Harming (zelfkastijding) is echt niet leuk om te horen dat iemand dat doet. En still (nogsteeds) maakt het niet beter, integendeel. 
 

maar over mijzelf, 

 

jk heb sinds bijna 48 uur verkering met mijn beste vriend. Ik vond het zeer spannend om te vragen of hij wilde, maar ik deed het en hij zei ja. Verder had ik een paar toetsen, waarvan Biologie met een 6,5 afgerond werd (heel hoog voor mijn doen). 
Conclusie: Het gaat goed  met mij.

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Alexa,

 

Fijn dat je iemand hebt gevonden. Misschien moet je een keer met haar over deze dingen praten, want ik kan alleen tekst versturen en zij kan ook echt helpen. Maar goed, 

 

Self Harming (zelfkastijding) is echt niet leuk om te horen dat iemand dat doet. En still (nogsteeds) maakt het niet beter, integendeel. 
 

maar over mijzelf, 

 

jk heb sinds bijna 48 uur verkering met mijn beste vriend. Ik vond het zeer spannend om te vragen of hij wilde, maar ik deed het en hij zei ja. Verder had ik een paar toetsen, waarvan Biologie met een 6,5 afgerond werd (heel hoog voor mijn doen). 
Conclusie: Het gaat goed  met mij.

Goed om te horen, trouwens van dat selfharming  weet ze zij doet het ook heel heel soms ): maar goed ze komt zondag langs, Gaan we wrs picknicken, nog leuke first date ideetjes? 😂✌️

Reageer