Vraag

langeafstands relatie over

  • 15 September 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Badge

tja dus maar meteen straigh to the point: ik heb en langeafstandsrelatie gehad voor het afgelopen jaar.

in dat jaar heb ik me mentaal niet bepaald goed gevoeld, maar door haar was het toch nog te doen. het is er toch op neer gekomen dat het door de afstand niet werkt(zij woont in engeland).

Zij was de enige reden dat ik nog een beetje plezier had in het leven. Dat ik nog wakker wou worden. mu is dat dus over en is mijn motivatie voor alles 0.

heeft er iemand tips, of er zelf ervaring  mee?

ik wil weer iets vinden dat me plezier brengt in t leven maar nu doe ik alles puur omdat ik anders door iedereen uitgekotst word.

Nou zijn mn “vriende” in mn klas ook niet echt supportive. we plagen/pesten elkaar de hele tijd maar het word vooral op mij gefocussed. ik heb me er nooit echt iets van aangetroken maar het word onderhand wel vervelend.

ik heb ook geen zin om als een loner de hele tijd alleen in de klas te zijn dus dan maar hun.

btw zal dit vandaag en morgen wss nog meer updaten dus als het er niet af uitziet is t daarom.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @anoniemegamerofz11

Wat rot dat je je op dit moment mentaal niet goed voelt. Dapper en goed dat je hier op het forum vraagt naar tips om weer meer plezier te krijgen in het leven. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen of samen met De Kindertelefoon kijken hoe je je situatie kan verbeteren kun je ook iedere dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of chatten. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer