Haai,
Nu ik dit allemaal heb geschreven weet ik niet waarom ik dit heb geschreven maar ik zou een reactie, waarop dan ook, erg fijn vinden. Zodat ik met mensen kan praten die mij misschien ook begrijpen. Ik wil absoluut niet zielig doen, ik vertel gw niet alles alles, eerste topic ding.
Volgend jaar ben ik als het goed is klaar met de middelbare school en moet ik dus een keuze hebben gemaakt in wat voor studie ik wil óf een tussen jaar natuurlijk. Dat laatste vinden mijn ouders maar niks, zij willen dat ik doorpak en niet zo zielig moet doen met een tussen jaar. Maar meteen verder studeren vind ik geen goed plan. Zo standaard en ik weet niet eens wat ik wil worden. Ik wil beleven wat de aarde te bieden heeft, mensen helpen (ik jank zo hard om alle oorlogen, en ik maar zeiken over mijn eigen fk problemen terwijl ik een fk bed heb en eten, sorry) en noem maar op.
Ik moet dan hbo gaan doen omdat ik nog 17 ben en dan maar thuis blijven. Kan ik niet. Kan ik gewoon niet. Veelste veel ruzie elke dag om te gaan studeren thuis. Ik scheld ze elke dag uit. Het kan niet en ik huil zo hard als ik dan weer op mijn kamer kom. Ik denk dan aan de zin: wees lief tegen je ouders, dit is ook hun eerste keer op deze aarde. Echt sorry. Ik weet niet waarom. Maar de redenen zijn er. Niet altijd altijd terecht. Ik hoef natuurlijk niet te schelden..
Maar ik denk zo vaak aan de quote: "You have one life, don't spill it." Ik wil dingen meemaken, de wereld verkennen etc. Volgend jaar ben ik nog 17 en kan ik dus niet mijn eigen keuzes maken. Mijn ouders staan soort van open voor een skitrip die ik kan maken voor 22 weken lang naar Canada. Tenminste mijn moeder. Maar ik weet het allemaal gewoon niet, misschien ga ik ze wel heel erg missen en onderschat ik dit. Waarschijnlijk wel. Maar misschien wordt het wel de beste tijd van mijn leven en leer ik mijzelf heel goed kennen en weet ik daarna precies wat ik wil doen in mijn leven.
Geen idee wat ik allemaal heb geschreven en of het ergens op slaat. Maar dit is mijn kleine levensverhaal. Morgen ga ik dit er wss weer afhalen omdat ik me dan stukken beter voel en vind dat ik overdrijf omdat er ook mensen gw d9od gaan. Dat vind ik al maar ik ga het plaatsen. Eventjes.
Heb eigenlijk veel meer te vertellen maar durf het niet en is ook niet nodig om echt alles op dit forum te zetten.
Laat alsjeblieft een reactie achter.