Ik heb dus een angststoornis en heb adhd dus ben heel snel overprikkeld en heb last van sombere gedachtens
Ik zit dus op school en ik heb super erg last van prikkels en heel vaak daardoor paniekaanvallen heb en niet kan eten ik zit nu ook op een niveau die ik net aan kan maar ook weer niet elk jaar (zit in de derde) ga ik net over op het randje maar ik doe ook geen huiswerk en leer niet voor me toetsen omdat ik mentaal heel ziek ben en er gewoon niet aan toe kom omdat ik gewoon te moe ben ik word heel somber van school de omgeving vooral door de zoveel prikkels om me heen dus ik wil er eigenlijk met je ouders over hebben om misschien een niveau lager te gaan maar dan ga ik me vrienden missen het zijn niet echt me vrienden maar het is gewoon heel vertrouwelijk me eigen klas en vind verandering heel moeilijk maar als ik zo doorga dan kan ik helemaal niet meer naar school maar ik kan ook niet zeggen hey pap,mam ik kan niet meer naar school zo werkt dat niet en ik zou ook niet zomaar naar een lager niveau kunnen wat zouden jullie doen of weten jullie een oplossing