Skip to main content

Hallo allemaal.

Laatste tijd ga ik heel er goed om met een andere vriend alleen andere vrienden in mijn vriendengroep keuren hem een beetje af. Ze vinden hem een junk enzo maar dat is hij niet het is een jongen met net zoals ik een heftig verleden. Laatste tijd ben ik dus ook vaak bij hem omdat ik gewoon niet op de woongroep wil zijn (ben uithuisgeplaatst door mishandelingen van mn ouders). Nu lijkt het of mijn vriendengroep tegen mij keert dat maakt me niet zoveel uit want ik heb zoiets bemoei je met je eigen shit. Maar goed laatste tijd drink ik dus ook meer en heb hier laatst ruzie over gehad met mn moeder (heb verplicht contact met mijn ouders) omdat ze vindt dat ik teveel drink.

Vorige week is het alleen voor de 1ste keer mis gegaan toen had ik 2 avonden achter elkaar gedronken waarvan we 1 avond met 3 man 1 fles vodca op hadden toen was ik gevallen en is mijn bril kapot gegaan. De dag erna heb ik  in mn eentje 1 fles vodca en 1 halve fles champagne leeg gedronken en nog shotjes. Daardoor ben ik gevallen met de fiets en heb ik mijn lip open gehaald. Gisteren had ik een feestje en was ik ook weer dronken nu heb ik naar die vriend van mij dus een bericht gestuurd dat ik trots op hem ben en dat ik ze altijd zou beschermen.

Hij zei dat die ook trots op mij was en toen heb ik gezegd dat die dat niet moet zijn omdat ik te erge dingen in mn leven heb gedaan. Hij zei dat hem dat niet uitmaakt en dat die echt om me geeft. Ik zie hem niet meer als een vriend maar als een broer die er WEL voor me is en hij zegt dat die mij ook als een broertje ziet. Ik voel me alleen gwn echt kut dat ik geen goede vriend kan zijn en dat ik volgend jaar er alleen voor sta want dan word ik 18 en moet ik hier op de groep weg.

Wat kan ik doen om een goede vriend te zijn?

Geen reactie

Reageer