Laatste tijd depri gedachte

  • 29 May 2022
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hey, sorry dit gaat misschien een beetje een ongezellige en minder leuk gesprek worden dus als je daar niet op zoek naar bent scroll dan voorral door.  Ik ben de laatste tijd echt slecht bezig met school en verpest mn toetsen, waar mijn ouders niet erg blij mee zijn dit komt doordat ik de laatste tijd een beetje een depri gedachte heb: ik ben namenlijk niet erg dankbaar dat mijn ouders me op deze aardbol hebben gezet en als ik de keuze had had ik ook liever niet geleefd. en ik vraag me af waarom ik door al deze rotdingen te doen als school en stress en ergere dingen het is allemaal slechts het uitstellen van wat we allemaal al weten dat gaat komen: de dood. Ik heb het al eens verteld aan mijn ouders maar zij begrijpen mijn gedachten niet en vinden dat ik er maar eens mee naar een dokter moet. Hoe staan jullie hierin?


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, 

Bente van De Kindertelefoon 

Iedereen is anders, en iedereen denkt anders. 
je toetsen verpesten is jammer, maar misschien zit er een reden achter? Een psycholoog is erg handig. Dan kom je achter dingen van je zelf die je niet wist! Wat vervelend dat je zo depri bent. Zit daar een reden achter? Ik wens je heel veel succes!!! 

Badge

@JooJootje  Hey ik heb in het verleden erg veel psychologen gehad maar zij plaatsten mijn gedachten meestal in een hoekje en gaven me oefeningen die niet holpen daarom ben ik er weg gegaan. Maar alsnog super bedankt voor je lieve reactie en lieve woorden, dit berichtje geeft me steun in deze tijden super bedankt :)

Onnodige quotes verwijderd. 

 

Heyyy! Jammer dat het is mislukt met de psychologen! 
Ik snap ook wel dat je na een tijdje geen zin er meer in hebt, als niks werkt. Kan je anders niet met vrienden/vriendinnen praten? Of iemand anders die je vertrouwt? Weet je wat voor mij werkt? Zeg al je problemen tegen je huisdier! Ik hoop dat je er iets aan hebt!  Ik hoop echt dat het op een gegeven moment beter met je gaat!! Ik wens je heel veel sterkte en succes!!!<3333

Groetjessss 

JooJootje 

Badge

Heyyy! Jammer dat het is mislukt met de psychologen! 
Ik snap ook wel dat je na een tijdje geen zin er meer in hebt, als niks werkt. Kan je anders niet met vrienden/vriendinnen praten? Of iemand anders die je vertrouwt? Weet je wat voor mij werkt? Zeg al je problemen tegen je huisdier! Ik hoop dat je er iets aan hebt!  Ik hoop echt dat het op een gegeven moment beter met je gaat!! Ik wens je heel veel sterkte en succes!!!<3333

Groetjessss 

JooJootje 

heyy ik heb helaas geen huisdieren en ik heb dat met vrienden al geprobeerd maar die vinden t wel rot voor me enzo maar die weten voorderest ook niet echt wat te doen. groetjes vlaflipje

Reageer