Skip to main content

Hey,

Ik heb de brief gegeven aan mn ouders ze reageerde best goed ik slik nu elke dag n pilletje voor de stress. Maar k vind mezelf lelijk worden ik vind mn gezicht lelijk mn neus mn lichaam ik vind mezelf te dik. En ik ben bang dat ik alles niet aan  kan alle sociale druk de trap(toetsweek) ik ben veel te dom voor alles. Ik wil zo graag meer zelfvertouwen maar hoe moet ik dat doen? Mijn moeder staat open om naar een psycholoog te gaan maar k vind t lastig om aan te geven dat ik dit mss wel wil. Ik ga straks aan mn moeder vertellen dat k t ff nie weet wat k moet doen en hoe ik zelfverzekerd wordt. Want i know het hoort bij mn leeftijd maar zeker niet zo heftig als k het heb. Ik vind mezelf lelijk, dik, stom en eig gwn k*t. En dat hoeft helemaal niet je moet van jezelf houden maar hoe doe je dat.... Ik had ook verteld in mijn vorige topic day k alles heb verteld aan mn beste vriendin maar k vertel nu niet zo veel meer eig. Ze heeft het elke keer over dat ze mss add heeft omdat ze dingen opzocht op google en natuurlijk als ze denkt dat ze het heeft moet ze het laten checken maar google zegt zo veel. En k vind het helemaal prima als zd een test gaat doen alleen dat is t probleem ze klaagt er elke keer over maar neemt niet echt actie hebben jullie tips hoe ik haar mss kan helpen? Of moet ik haar haar eigen gang laten gaan? En weten jullie wat ik moet doen om een beter zelfbeeld te krijgen en meer zelfvertrouwen? Dan wordt het mss ook makkelijker voor mij in sociale ongemakkelijke situaties.(vorige topic) alvast bedankt!❤️

 

Groetjes anoniempie145 

Ohh je stelt meerdere vragen…

Iig goed dat je de brief aan je ouders hebt gegeven!

Misschien is die psycholoog wel een goed idee! Zeg gwn tegen je moeder dat je dat ook wil


Reageer