Skip to main content

hey mensen

ik heb even een acc aangemaaktwant ik hoop dat jullie hier wat tips kunnen geven. ik ben een jongen van 16, zit in de vijfde klas. ik skip de laatste tijd veel school om te blowen (soms ook in tussenuren). het stomste is nog dat ik ermee weg kom. t valt niemand op de docenten niet mijn ouders niet de schoolleiding niet. ik wil iets kunnen voelen maar dat kan niet want ik voel me de fk hele dag gewoon leeg. heb al heel lang niet meer gehuild maar hoe gek dat ook klinkt, man wat wil ik graag even goed huilen. op zich is hier allemaal niet echt wat mis mee maar ik heb gewoon hulp nodig want ik wil gewoon weer mijn leven kunnen leven zoals het was en blij kunnen zijn. hulp kan ik niet aan mn ouders vragen want ik mag hun niet en mijn mentor weet niet eens dat ik besta :joy: serieus…

oh en ik heb laatst weer een kleine zelfbeschadiging relaps gehad en deo gespoten op mijn heup tot er een brandwond vormde. (ik heb al sinds mijn tiende ups en downs gehad met self harm in verschillende vormen die ik natuurlijk niet ga beschrijven want ik wil niet dat anderen dezelfde domme dingen gaan nadoen, mijn ouders wisten trouwens dat ik mezelf pijn deed tot mijn 13/14e maar ze zochten er niks achter. na mijn 14e ben vertelde ik het niet meer en deed ik het op onopvallendere plekken zodat ze niks kunnen zien.) ik wil niet als ik ouder ben allemaal lelijke littekens over mijn lichaam hebben (want ik heb er al een paar en om de een of andere reden zijn brandwond littekens echt heel heel heel lelijk)

het voelt trouwens ook echt kut wanneer docenten ofzo vragen hoe het gaat met me, en ik wil wel zeggen dat t niet zo goed gaat maar aan de andere kant weet ik dat ze het alleen vragen om even '’small talk'’ te maken en niet omdat ze echt een fuck geven

maar goed tips over wat ik moet doen zijn zeker welkom lol :)

alvast bedankt

groetjes me

Hoi a-n-o-n-i-e-m,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Feline van De Kindertelefoon


hoi, 

het is ontzettend kut dat je je leeg voelt. Ik snap wel dat je niet weet naar wie je toe moet gaan met dat gevoel, maar ik denk wel dat het wel een goed idee is om wel naar iemand toe te gaan. je ouders dus niet, en je mentor dus ook niet, maar wie dan wel? miss familie? of toch een leraar van school waar je wel mee kan? of ga een keer naar de huisarts?  mensen geven meer om je dan je op het eerste gezicht denkt hoor, ook leraren heb ik gemerkt.

ik denk wel dat het een goed idee is om in ieder geval ergens erover te praten, aangezien jezelf beschadigen geen goed idee is. 


Reageer