Kut leven

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey allen,

 

ik ben heel erg lang niet meer op dit forum geweest, maar dat wil ik graag veranderen. Mijn leven is erg verpest: mijn relatie is uit, degenen die ik beschouw als beste vriend hebben niet dezelfde mening over mij en áls ik met mensen praat, heb ik het gevoel dat zij dit niet willen. Kortom, mijn sociale contacten zijn helemaal kapot. 

Heeft iemand weleens beleefd om volledig verlaten te worden? En misschien wel belangrijker, wat heb jij daaraan gedaan?


1 reactie

Ik snap het man, ik denk dat het misschien een oplossing is om even tot rust te komen, denk na over wat er is gebeurd, pas als je iets goed verwerkt kun je het loslaten. Dan is die relatie die uitgegaan is geen herinnering aan hoe het uit ging maar aan de leuke tijd die je daarvoor hebt gehad! En weet je wat... die komt terug, je komt vanzelf weer een leuk iemand tegen! En over die vrienden, als jij het gevoel hebt dat ze je niet goed behandelen zijn ze het niet eens waard om jou als vriend te hebben. Praat eens met wat andere mensen, wie weet sluit je wel hele mooie nieuwe vriendschappen of zelfs wel meer dan dat 👀

Groetjes,

Lucas

Reageer