Skip to main content

Haaiii, ja hoor hier ben ik weer met iets. Ik heb dus iemand in mijn klas die 1 maand geleden mijn beste vriendin is maar we kregen de hele tijd ruzie en laten elkaar voor een tijdje met rust. Maar ik ben eig super boos wat ze allemaal heeft verspreid dus ik haat haar en wil geen vrienden later meer zijn maar aan de ene kant hou ik van haar. Dus ik weet niet wat ik het best kan doen  

Haaiii, ja hoor hier ben ik weer met iets. Ik heb dus iemand in mijn klas die 1 maand geleden mijn beste vriendin is maar we kregen de hele tijd ruzie en laten elkaar voor een tijdje met rust. Maar ik ben eig super boos wat ze allemaal heeft verspreid dus ik haat haar en wil geen vrienden later meer zijn maar aan de ene kant hou ik van haar. Dus ik weet niet wat ik het best kan doen  

Hoi Julia!

Misschien zou je kunnen vragen waarom ze die dingen over jou verspreid heeft en wat de reden daartoe was. Ik denk ook dat jullie vaak ruzie krijgen omdat jullie misschien heel veel verschillen van elkaar. Als je nog van haar houdt moet je zeker nog een keer met haar gaan praten om alles op te lossen.

Mijn tip: Volg gewoon je hart en dan komt het goed!

xxx

Lizje


Reageer