Skip to main content

hoihoi

ik kan echt nooit slapen. altijd moet mijn brein tussen 23-2 u wakker blijven. daarom zit ik nu op de laptop. ik weet dat dit niet meehelpt maar als je me kent dan weet je dat het morgen geen goeie dag is. (het is nu 23:41) 

heeft iemand tips

doeidoei..

zzzzzzzzzzzzz...

Hi @anoniempje1010 ik snap volledig wat je bedoeld ik heb niet echt tips om sneller in slaap te vallen maar wel wat dingen dat beter is dan op een scherm zitten hoop dat het een beetje helpt

Tip 1 lees een boek het kan helpen je te kalmeren het nadeel bij mij is dat ik het vaak spannend vind en lees tot ik met het boek inslaan val 

Tip 2 ik vind het tof om uit mijn raam te kijken da helpt me een beetje te kalmeren en weetende dat iedereen veilig is in de winter is het well koud

Tip 3 een kleine work-out dit help je lichaam moe te zijn en ik val dan vrij snell in slaap je moet wel opletten hoe laat het is dat zouw je met je ouders eventuele zussen/broers  moeten afspreken 

Tip 4 muziek luister helpt me slapen ik doe het met mij koptelefoon maar oortjes zijn iets comfortabeler voor het slapen 

Hoop dat deze tips een beetje helpen

het is precies hetzelfde voor mij! soms ben ik nog wakker tot 4 uur (tijdens de zomervakantie gelukkig), maar ik heb wat tips om sneller in slaap te vallen dat werkte toen ik weer naar school moest

net als LOL55 zei, een boek lezen helpt veel! je ogen worden dan moe als je veel focused op zoeits. het helpt als de boek saai is. lastige schoolwerk herhalen voor bed werkt ook

een andere tip is een tijd te kiezen voor wanneer je wilt slapen, en dan op dat tijdstip je telefoon en andere apparaten ergens weg van je bed leggen zodat je niet weer online gaat. dan heb je geen zin om weer op te staan als je al in je bed ligt

ik hoop dat dit helpt!

Als je toch op je telefoon of laptop wil doe het licht van je tel dan zo donker mogelijk je hersenen moeten denken dat het nacht is

en wat ik vroeger had ( wil het nog steeds wel maar is niet zo handig meer) is een ja soort tent ofzo had een stang aan alle zijde uit tijdens, en daar een doek over heen weet niet hv geld je hebt maar is best prijzig toen ik het Kocht en ik heb een verzwaringsdeken werkt op zich ook wel veder inderdaad een boek lezen wat ik ook wel eens doe een saai filmpje kijken maar dan wel me scherm zo donker mogelijk 

Reageer