Kris Kras gevoelens over relatie

  • 31 March 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge

He kiddos, ben ik weer!

Vandaag met n kort verhaal en vraag naar advies. Ik ben dus een relatie aan het opbouwen met mn vriendin die we even XYZ noemen, ik en XYZ hadden besloten om de relatie op te bouwen om elkaar beter te leren kennen. Dat is voorlopig dat voor nu.

Belangrijke info:

-Ik en XYZ zitten in een team waar we elkaar elke week zien (je kan niet zomaar stoppen)

 

Nu naar het verhaal, voordat XYZ en ik een relatie hadden spraken we elkaar vaak online in de avond, zeker zo'n goede 1-3 uur MAX. en soms gamede we ook en belde. Dit was voor de relatie, nu tijdens de relatie spreken we elkaar zo'n beetje bijna NOOIT! Ik vindt dit wel vervelend maar voordat jullie zeggen dat ik er wat aan moet doen  heb ik hier nog een ding wat de aanleiding is voor deze hele post: Ze geeft vanavond een slaapfeestje (alleen maar meiden, hoef daar niet tussen als enige jongen) ik vroeg haar hoe het was en hoe het ging, ze negeerde me volledig en zijn alleen maar (dit is gekopieerd) Wij gaan de meiden avond doen, Joeee (einde). En dat was het. Ik weet wel dat het een feestje is en dat je het druk hebt maar ik voel me gewoon wat vervelend hierdoor. Ik voel me gewoon vervelend met alles nu en zo en heb echt tips, advies & een goed gesprek met iemand nodig

 

P.S. ik vraag dit jullie omdat mijn Franse vriend momenteel straf heeft (lang verhaal voor later)

Groetjes :(


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik neem aan dat je met relatie verkering bedoeld. In dat geval is er denk ik helaas een kans dat ze je niet meer leuk vind het zou ook kunnen dat ze ergens last van heeft. Mischien iets van jou maar kan ook iets heel anders zijn. 

Reputatie 3
Badge

Heb je haar inmiddels nog gesproken? :) 

Ik denk dat je je niet te druk hoeft te maken hierover, ik reageer soms ook niet meteen en dat ik er dan later bijv op terug kom.

Ik snap wel dat dit vervelend voelt, wanneer ik iemand leuk vind en dan geen reactie krijg op een berichtje dan voel ik me ook onzeker 

Reageer