Vraag

krassen verbergen

  • 24 October 2018
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik heb een beetje een probleem.
ik heb mezelf gesneden. naja gekrast en je ziet het wel zeg maar. ik heb erg last van mijn been en mijn moeder wilt naar de dokter. nou ben ik bang dat ze het zien en ik ben niet iemand die het vaak doe ofzo dit was mijn eerste keer maar ik ben niet dpresief of zo kunnen jullie me alsjeblieft helpen met een manier om het te verstoppen want ik moet echt naar de dokter.

8 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Waar heb je de krassen zitten dan? Als je op je arm krast dan zou je gewoon een sweater of trui aan kunnen doen.

En is het echt heel duidelijk te zien dat jij de krassen zelf hebt aan gebracht? Staan ze naast elkaar of heb je random krassen gezet? Want je zou dan een smoes kunnen maken dat je bent gevallen van de fiets in de struiken en dat je zo aan die krassen komt.

Mag ik vragen waarom je jezelf krast?

Gr:Mr.S
Hey, foundation kan ook heel erg helpen (als het dicht is) het laat je krassen niet verdwijnen, maar ze worden wel veel minder opvallend. Ik weet natuurlijk niet waar je krassen zitten, maar inderdaad en trui, een rij armbandjes, een sjaal etc.
Heb je na deze keer nog vaker gekrast?
Je kan nadenken over het bedekken van je krassen met kleding. Dit is echter afhankelijk van de plek waarop je jezelf hebt bekrast. Als het op je been is, is er een kans dat je je broek uit moet voor eventueel onderzoek, dus daar kun je dan niet veel aan doen.
Als je op je bovenbeen hebt gekrast, kun je wel je bovenbeen bedekken met een kort broekje, zodat alleen je bovenbeen bloot is.

Ik denk niet dat make-up je hier verder gaat helpen, maar je kan het altijd proberen.

Je kan ook met je moeder overleggen om het een week uit te stellen. Krassen die niet zo diep zijn, zijn meestal na +- een week weer weg of in ieder geval bijna weg. Dan zeg je tegen je moeder dat je het nog een week wil aankijken en anders naar de huisarts gaat.

Je kan ook alleen naar de huisarts gaan en als hij/zij je hiermee confronteert, de situatie uitleggen zoals die is. Je huisarts mag het niet tegen je ouders zeggen als jij dat niet wil.

Succes,
Gr. Pin
Hee lief dat jullie allemaal reageren. Het is op mijn arm maar ik ben bang dat ik moet bloed prikken en ik heb niet meer gekrast. Liefde naar jullie
Hoi,

Als je moet bloedprikken, is dit sowieso niet bij je huisarts. Dan moet je later een keer als je nuchter bent ergens anders bloedprikken. Dit kun je dan zonder je ouders doen, dan ziet alleen dat persoon die je bloed afneemt de krassen en die kan denk ik niet bij jouw gegevens om iemand daarover te waarschuwen.

De laatste keer dat ik moest bloedprikken, had ik echt een heel ongeïnteresseerd persoon, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Daarbij, waarom denk je dat je moet bloedprikken, als je last hebt van je been?

Gr. Pin
Heyy,
wat @pin zegt klopt. De mensen die bloedprikken zijn vaak erg ongeïnteresseerd. Je kunt echter wel gelijk door moeten, je hoeft namelijk heel vaak niet nuchter te zijn!! Even dat je het weet, zodat je niet overvallen wordt. Succes!!
Ik ben na de dokter geweest lief dat jullie zo veel gereageerd hebben. Ik dacht dat ik moest bloedprikken omdat mijn moeder dacht dat er iets met mijn omloop was. Ze gaan het nog onderzoeken. Mijn krassen waren bijna weg en ik had een lange mouwen shirt aan
Hi,

Fijn dat het goed is gegaan. Ik hoop ook dat het met je been goed komt!

Gr. Pin

Reageer