Beantwoord
krassen op kamp
HELPPPP!
Mensen ik heb dringend hulp nodig!!! het is nu donderdag 3 oktober en ik ga aankomende maandag op kamp alleen heb ik heel erg veel littekens en een aantal verse krassen overal op mijn lichaam en we gaan zwemmen enzo en dan kan ik het niet verbergen, ik heb ook geen badpak om mijn buik te verbergen. MENSEN HELP ALSJEBLIEFT HEB JE TIPS? alvast HEEEL ERG bedankt!!❤️❤️😭
Mensen ik heb dringend hulp nodig!!! het is nu donderdag 3 oktober en ik ga aankomende maandag op kamp alleen heb ik heel erg veel littekens en een aantal verse krassen overal op mijn lichaam en we gaan zwemmen enzo en dan kan ik het niet verbergen, ik heb ook geen badpak om mijn buik te verbergen. MENSEN HELP ALSJEBLIEFT HEB JE TIPS? alvast HEEEL ERG bedankt!!❤️❤️😭
Beste antwoord door Anonymous
ik zwem meestal met een t shirt en daar op een zwembroek met iets langere pijpen aan en tegen mijn overgewicht en de zon hoop dat je iets aan deze tip hebt daaronder zit gewoon mijn badpak veel plezier op kamp
Bekijk origineelReageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.