Koud leeg en doorzichtig

  • 17 October 2018
  • 10 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dat is hoe ik mij voel. Ik zou niet weten hou ik het anders zou moeten omschrijven.

Zo voel ik mij op mijn diepste momenten. Zo simpel van wiskundeles tot zo erg als famielie gedoe (zijn maar voorbeelden)

Nu vraag ik mij af hoe omschrijf jij het gevoel op je diepste momenten van mentaalen pijn. Wand als het goed is hebben we dat alemaal wel eens๐Ÿ‘๐Ÿป

10 reacties

hey,

uhm als ik dit lees maak ik me wel een beetje zorgen, wil je erover praten of?

hoe ik mijn depressie gevoel beschrijf?
uhm ik ga het proberen:

Leeg alsof ik niks meer heb, dan opeens weer heel happy en hetzelfde moment leeg. koud. gedachte hoe je zelfmoord kan plegen tot gedachte wat er na de dood is.
stressvol en stressvol... kan het niet beter beschrijven.
oja stressen en nog meer stressen.
heel moe en tegelijk heel veel energie, maar nergens zin in.
had ik al stressvol gezegd?

naja zo ongeveer.
Ik heb dit niet meer vaak hoor maar gister was gewoon even heel heftig.(mijn heele oogen zijn er nog gezwollen van)

Het kwam Dus door stage. Lang verhaal maar het stresten mij helemaal kapot. Ik wam. Moeilijk uit die huil situatie waardoor ik mij aleen maar slechter ging voelen.

Ik voel mij zo bij wis en reken en puur omdat ik overvraagd ben en teveel word gepusht.

Ik heb geen zelfmoord gedachten. En ik ben ook niet meer depresief๐Ÿ‘๐Ÿป


Dus echt zorgen hoef je je niet te maaken๐Ÿ‘๐Ÿป maar bedankt.

Dat doorzichtig noemen anderen mensen ongezien. Ik heb er gister veel over gelezen en blijkbaar kom je in een spiraal door dat een of beide van je ouders je verliet, pijn deed dat soort dingen. Bij mij is dat zeker waar mijn vader verliet ons en vond mijn tweeling zus leuker en leidt dit ook merken.

Dus het dat is iets waar ik zelf aan moet werken. En stage is iets tijdelijks๐Ÿ‘๐Ÿป

Ik heb anderen topics van jou gelezen en dat doet mij echt wat. Ik vind jou situatie heel erg en ik hoop dat het snel wat beter gaat๐Ÿ‘๐Ÿป

Dankje wel en suc6โค๏ธ
Het kwam Dus door stage. Lang verhaal maar het stresten mij helemaal kapot. Ik wam. Moeilijk uit die huil situatie waardoor ik mij aleen maar slechter ging voelen.

ja ik had het gelezen, hoop dat het goed komt voor je en gelukkig ben je niet depressief of iets dergelijks

Ik heb anderen topics van jou gelezen en dat doet mij echt wat. Ik vind jou situatie heel erg en ik hoop dat het snel wat beter gaat๐Ÿ‘๐Ÿป


tja miss wel teveel topics... en daarnaast zijn er dingen bijgekomen en weggegaan maar idk soms teveel om allemaal neer te zetten dus doe ik alleen iets erbij wanneer ik een vraag heb en een niet verteld probleem ermee te maken heb
Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het met jou wel wat beter gaat. Jammer dat je gisteren een dip had 😞

Oef, hoe ik mijn gevoel zou omschrijven als ik me zwaar k*t voel?

Tja, hoe voelt het als je eigen hoofd je heeft verraden?
Alles is vaag, maar alles is eigenlijk heel erg duidelijk:
Alles is kut en stom en moeilijk en vervelend en zwaar en pijnlijk en naar.
Er zit iets in mijn hoofd wat mij ervan weerhoudt om goede dingen te gaan doen.
Er zit iets in mijn hoofd wat mij ertoe aanzet om verkeerde dingen te gaan doen.
Het zit vast in mijn hoofd.
Iets anders heeft de controle en bepaalt wat je voelt, denkt, doet en niet voelt, denkt en doet.

Op dat soort momenten wil ik altijd extra graag dood.
Op dat soort momenten doe ik meestal iets van zelfbeschadiging of ik heb daar heel erg veel zin in (ja, ik heb er dan echt zin in ja).
Op dat soort momenten ben ik niet in staat om logisch na te denken.
Op dat soort momenten doe ik voornamelijk destructieve dingen of helemaal niks (wat eigenlijk ook destructief is voor mij).

Ik voel mij dan niet leeg ofzo. Ik voel juist hรฉรฉl erg veel.

Gr. Pin
@Pin wow beter kan ik het niet verwoorden eigenlijk...
Wat heftig alemaal. Iedereen heeft wel eens zoon dag maar als het langer aanhoud is het echt heel slopend. Ik hoop dat het snel wat beter gaat alemaal๐Ÿ‘๐Ÿป
Hey vervelend dat je je zo voelt ik hoop dat 't snel weg gaat.

Ik voel meestal gewoon pijn. Fysieke pijn in m'n borstkas en echt rond m'n hard. Dat met wat waardeloze slechte gedachtes en wat woede soms. Verder wil ik dan heel graag iets doen maar heb tegelijk nergens zin in. Wss is dit niet echt in te beelden zoals die van jou sorry daarvoor.


Peace
Sportfreak
Is niet erg. Het is heel lastig om je gevoel te verwoorden. Na leterlijk 1e jaar weet ik eindelijk mijn gevoel duidelijk naar worden te zetten (nogsteeds niet helemaal hoor maar beginetje is er๐Ÿ˜‚)

We verveelend dat je echt fysiek pijn voelt. Dat heb ik niet. Ik kreig aleen wel hoofdpijn door 't janken๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป

Wel goed dat iedereen er best wel open over kan praaten zo๐Ÿ‘๐Ÿป
Hii,

Wat fijn om te lezen dat het met jou beter gaat,!

Tsja, hoe omschrijf je dat rot gevoel.
Ik denk dat het voelt alsof je hoofd tegen je wil in elke keer weer een mes in je hart steekt.
Dat is ook hoe mijn lichaam reageert, ik ga dan ineens naar achter met mijn lichaam.
Dat is op momenten dat ik besef hoe slecht ik me voel en hoe slecht de situatie eigenlijk is.

Als ik me heel lang rot voel.
Dan voelt het alsof iemand al je zintuigen bijna uitschakeld, ok voel niks meer behalve pijn, en alles werkt langzamer.
Ik heb ook geen zin om te praten enz.
Ik zit gewoon opgesloten in mezelf, of ik het nou wil of niet, ik kom er gewoon niet uit.
Dat ^ klinkt ook erg heftig.

Ik vind het eigelijk wel interessant hoe iedereen het heel ander beleefd.

Bedankt alemaal๐Ÿ‘๐Ÿป

Reageer