Vraag

Koningsdag

  • 27 April 2022
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vandaag was het dus koningsdag en ik ging dat vieren in Amsterdam met mijn ouders.

Het was vrij leuk, totdat mijn ouders lang gingen dansen in een straat met andere mensen enzo. Ik weet niet waarom, maar ik kan niet dansen ofzo, ik ben heel erg akward. Daarom stond ik dus aan de zijkant van de straat te wachten tot mijn ouders klaar zouden zijn. TOEN KWAM ER GWN EEN VRIJ EXTREEM LEUK MEISJE NAAR ME TOE EN PAKTE MIJN HAND EN NAM ME MEE NAAR DIE PLEK WAAR ZE AAN HET DANSEN WAREN. Ja, I know, leipe virgin moment, maar ja. Ik stond daar dus met haar (EN EEN ANDER LEUK MEISJE) en ze zei dat ik een beetje moest dansen. Ik kan dat dus niet en deed wat met mijn armen. Ze vroeg trouwens nog naar welke school ik ging en toen reageerde ze op mijn antwoord met "Ahh ja, ziek.".  Ook vroeg ze nog of ik een verzoeknummer had, dat had ik niet. Op een gegeven moment liep ik weg, want ik ben zo'n immense virgin. Ik dacht dat ik voor paal stond. Nadat we weggingen van die dans plek gingen we ook naar huis. MAAR IK HEB GEWOON MIJN TERING KANS AAN EEN KUS MET EEN GENIUS MEISJE GEWOON WEGGEGOOID.

 

Nu is mijn vraag dus:

1. Hoe kan ik gewoon minder een akward virgin zijn?

2. Zou ik haar terug kunnen vinden?

 

Dat was t, vaarwel mijn internet vrienden.


5 reacties

Ik voeg nog ff toe voor het geval dat je het niet wist.

Ik heb nu echt een immense crush op haar.

Beste @Watashi!

Wat naar voor je om te lezen dat je je kans hebt gemist vandaag, maar niet getreurd: je krijgt nog een HELEBOEL kansen, echt! Je bent nog jong en 't leven zit nog vol levenservaringen en kansen. ;)
(Er is ook geen haast hé, ik ben bijna 17 en ben nog volop een groentje en ben maagd.)

Mijn tips:

  1. Probeer een beetje uit je 'comfortzone’ te stappen, maak keuzes die je normaal niet zo gauw zou doen.
  2. Wat je zou kunnen proberen om te doen, is om een oproep te maken op social media, (b.v. TikTok, werkt erg goed.) dat je b.v. zegt dat je een leuk meisje hebt ontmoet, met de datum, tijd, et cetera..

 

  1. Wat je zou kunnen proberen om te doen, is om een oproep te maken op social media, (b.v. TikTok, werkt erg goed.) dat je b.v. zegt dat je een leuk meisje hebt ontmoet, met de datum, tijd, et cetera..

Ik zit nou al 4+ uur te zoeken naar de plek waar het was, maar ik kan het gewoon niet vinden.

Ik kan wel janken, lmao

 

Ik heb zo'n immense crush op haar, tering hé

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Watashi ,

 

Nu is mijn vraag dus:

1. Hoe kan ik gewoon minder een akward virgin zijn?

 

misschien moeten we een keer samen op stap, 2 akward virgins 😂 ik heb later thuis ook altijd de beste ideeën, zoals hoi terug zeggen en laten merken dat je de ander leuk vindt. Dat soort dingen denk ik vaak niet aan als ik een mega leuke jongen zie die aardig tegen mij doet….

 

2. Zou ik haar terug kunnen vinden?

 

moed houden, info verzamelen en hieronder geef ik nog tips waar je waarschijnlijk niks mee kunt, jammer genoeg, maar ja, ik probeer ook maar wat hè 😄

 

Dat was t, vaarwel mijn internet vrienden.

oh nee, niet vaarwel, blijf tot je haar gevonden hebt

 

Ik zit nou al 4+ uur te zoeken naar de plek waar het was, maar ik kan het gewoon niet vinden.

 

Oh wow, I feel for you

Kijk je op een plattegrond en op streetview?

Was het niet in een plaats waar je zelf woont dan en daardoor moeilijker te vinden of wat? Oh, Amsterdam, daar had ik ff overheen gelezen haha. Je was niet de enige die in Amsterdam geweest is zag ik op tv. Goed nieuws, je kunt alle jongens afstrepen. Nu alleen nog het juiste meisje vinden. Ik heb jouw probleem al gehalveerd

Dat ze de naam van je school (her)kende, kun je daar niet iets mee? Kende ze 'm alleen of heeft ze erop gezeten? Hang een oproep op het prikbord op die school of online iets op hun site ofzo.

Zit er nog DNA van haar op je hand? Oh, gewassen…. je maakt het ons ook niet heel makkelijk 😉

Vraag je ouders of ze nog weten waar ze aan het dansen waren, misschien helpt dat. Heb je helemaal geen aanknopingspunten? Naam van een café, een uithangbord, een kerktoren in de buurt, van welke kant scheen de zon op je? Weet je nog wel hoe laat het was? Dan heb je al iets.

Speelde er een band en weet je een naam van die band?

Reed er een tram door die straat? Welke lijn? Misschien reed de tram niet, maar weet je of er een tramrails lag?

Langs welke bekende winkels ben je gelopen.

Heb je die dag zelf foto's gemaakt? Staan er aanknopingspunten op. Metadata van foto's? Ik weet niet of dat zo heet. Ik roep ook maar wat, maar soms staat locatie en tijd erbij.

Was er water in de buurt? Gracht of?

Vraag professor Barabas (van Suske en Wiske) of je in zijn teletijdmachine mag en dan teleporteren naar Koningsdag rond dat tijdstip dat je haar zag. Dan heb je een vertrekpunt.

Vraag camerabeelden op van horeca ofzo in de buurt als je uiteindelijk wel de locatie weet. Wie weet staan jullie erop. Vraag een screenshot, dan kun je later altijd nog zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog’.

Maak een sandwich bord met je oproep om haar te vinden en loop de hele stad door in de hoop dat iemand je kan helpen.

Doe je verhaal in het jeugdjournaal, Boulevard en Hart van Nederland. Doe extra zielig, dat je niet meer kan slapen enzo. Zeg dat het om leven en dood gaat. Dat je dood gaat van verdriet als je haar niet vindt. Dat je je hart wilt geven aan haar.

Voor Amsterdam: doe een oproep op AT5 of hoe heet die tv zender of op hun site, bij supermarkten in de buurt van de locatie.

Als je de locatie te weten komt, vraag of je een poster met oproep op mag hangen op een raam van dat café of wat er dichtbij in de buurt zit. Misschien komt zij daar wel vaker langs. Kalk je oproep op straat net als je wel bij het wielrennen ziet.

Zeg tegen de politie dat je iets verloren bent en vraag of ze de looproute van je telefoon ff uitpeilen en dat even door willen geven….

Hashtag alle social media met een oproep 'gezocht het meisje die met me wilde dansen op Koningsdag op die en die plek (ik hoop dat je iig nog wel de plaatsnaam weet, jaja, ik weet nu dat het Amsterdam is) om zo en zo laat (wel een tijd invullen, anders krijg je misschien teveel aanbiedingen)

Laat een politiehond aan je snuffelen en jouw spoor door de stad volgen. Moet wel lukken, denk ik. In films werkt dat ook altijd. Binnen een paar uur is alles altijd opgelost.

Disclaimer: sommige tips zijn misschien minder bruikbaar/ minder goed uit te voeren

 

Ik kan wel janken, lmao

 

ik snap het

 

Ik heb zo'n immense crush op haar, tering hé

ik ga voor je duimen, echt

 

Ik voeg nog ff toe voor het geval dat je het niet wist.

Ik heb nu echt een immense crush op haar.

oh, dat verandert de zaak. Nee joh, message received

 

Ben je nog aan het zoeken? Of even aan het slapen?

 

Ik denk dat ik ook nog maar een tukkie ga doen, want ik kan mijn ogen niet meer open houden 😴

Ik moet strakjes naar het ziekenhuis om nieuw gips te halen, anders komt het niet goed

 

Liefs, sterkte en succes,

 

Gr. MickeyMouse

 

hoi @Watashi ,

 

Nu is mijn vraag dus:

1. Hoe kan ik gewoon minder een akward virgin zijn?

 

misschien moeten we een keer samen op stap, 2 akward virgins 😂 ik heb later thuis ook altijd de beste ideeën, zoals hoi terug zeggen en laten merken dat je de ander leuk vindt. Dat soort dingen denk ik vaak niet aan als ik een mega leuke jongen zie die aardig tegen mij doet….

 

2. Zou ik haar terug kunnen vinden?

 

moed houden, info verzamelen en hieronder geef ik nog tips waar je waarschijnlijk niks mee kunt, jammer genoeg, maar ja, ik probeer ook maar wat hè 😄

 

Dat was t, vaarwel mijn internet vrienden.

oh nee, niet vaarwel, blijf tot je haar gevonden hebt

 

Ik zit nou al 4+ uur te zoeken naar de plek waar het was, maar ik kan het gewoon niet vinden.

 

Oh wow, I feel for you

Kijk je op een plattegrond en op streetview?

Was het niet in een plaats waar je zelf woont dan en daardoor moeilijker te vinden of wat? Oh, Amsterdam, daar had ik ff overheen gelezen haha. Je was niet de enige die in Amsterdam geweest is zag ik op tv. Goed nieuws, je kunt alle jongens afstrepen. Nu alleen nog het juiste meisje vinden. Ik heb jouw probleem al gehalveerd

Dat ze de naam van je school (her)kende, kun je daar niet iets mee? Kende ze 'm alleen of heeft ze erop gezeten? Hang een oproep op het prikbord op die school of online iets op hun site ofzo.

Zit er nog DNA van haar op je hand? Oh, gewassen…. je maakt het ons ook niet heel makkelijk 😉

Vraag je ouders of ze nog weten waar ze aan het dansen waren, misschien helpt dat. Heb je helemaal geen aanknopingspunten? Naam van een café, een uithangbord, een kerktoren in de buurt, van welke kant scheen de zon op je? Weet je nog wel hoe laat het was? Dan heb je al iets.

Speelde er een band en weet je een naam van die band?

Reed er een tram door die straat? Welke lijn? Misschien reed de tram niet, maar weet je of er een tramrails lag?

Langs welke bekende winkels ben je gelopen.

Heb je die dag zelf foto's gemaakt? Staan er aanknopingspunten op. Metadata van foto's? Ik weet niet of dat zo heet. Ik roep ook maar wat, maar soms staat locatie en tijd erbij.

Was er water in de buurt? Gracht of?

Vraag professor Barabas (van Suske en Wiske) of je in zijn teletijdmachine mag en dan teleporteren naar Koningsdag rond dat tijdstip dat je haar zag. Dan heb je een vertrekpunt.

Vraag camerabeelden op van horeca ofzo in de buurt als je uiteindelijk wel de locatie weet. Wie weet staan jullie erop. Vraag een screenshot, dan kun je later altijd nog zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog’.

Maak een sandwich bord met je oproep om haar te vinden en loop de hele stad door in de hoop dat iemand je kan helpen.

Doe je verhaal in het jeugdjournaal, Boulevard en Hart van Nederland. Doe extra zielig, dat je niet meer kan slapen enzo. Zeg dat het om leven en dood gaat. Dat je dood gaat van verdriet als je haar niet vindt. Dat je je hart wilt geven aan haar.

Voor Amsterdam: doe een oproep op AT5 of hoe heet die tv zender of op hun site, bij supermarkten in de buurt van de locatie.

Als je de locatie te weten komt, vraag of je een poster met oproep op mag hangen op een raam van dat café of wat er dichtbij in de buurt zit. Misschien komt zij daar wel vaker langs. Kalk je oproep op straat net als je wel bij het wielrennen ziet.

Zeg tegen de politie dat je iets verloren bent en vraag of ze de looproute van je telefoon ff uitpeilen en dat even door willen geven….

Hashtag alle social media met een oproep 'gezocht het meisje die met me wilde dansen op Koningsdag op die en die plek (ik hoop dat je iig nog wel de plaatsnaam weet, jaja, ik weet nu dat het Amsterdam is) om zo en zo laat (wel een tijd invullen, anders krijg je misschien teveel aanbiedingen)

Laat een politiehond aan je snuffelen en jouw spoor door de stad volgen. Moet wel lukken, denk ik. In films werkt dat ook altijd. Binnen een paar uur is alles altijd opgelost.

Disclaimer: sommige tips zijn misschien minder bruikbaar/ minder goed uit te voeren

 

Ik kan wel janken, lmao

 

ik snap het

 

Ik heb zo'n immense crush op haar, tering hé

ik ga voor je duimen, echt

 

Ik voeg nog ff toe voor het geval dat je het niet wist.

Ik heb nu echt een immense crush op haar.

oh, dat verandert de zaak. Nee joh, message received

 

Ben je nog aan het zoeken? Of even aan het slapen?

 

Ik denk dat ik ook nog maar een tukkie ga doen, want ik kan mijn ogen niet meer open houden 😴

Ik moet strakjes naar het ziekenhuis om nieuw gips te halen, anders komt het niet goed

 

Liefs, sterkte en succes,

 

Gr. MickeyMouse

 

HEY, sorry dat ik niet had gereageerd, ik was erg bezig met niet falen op school, maar dat plan is een beetje mislukt, mnu, volgende x beter.

 

Ten eerste, heeeeeel erg bedankt voor de reactie met veel moeite, meeste mensen pleuren wat neer en gaan verder, dus thanks. En ja, wij moeten 100% zeker op stap.

OKÉ, DUS. Ik had dus al op streetview en alles gekeken, maar na 3 of 4 dagen had ik het opgegeven. Ik had geen foto’s en ik was/ben de naam van het café vergeten. Ik heb me erbij neergelegd dat ik haar nooit meer zal zien lmao.
 

  • Ik moet strakjes naar het ziekenhuis om nieuw gips te halen, anders komt het niet goed

(Ik heb geen idee hoe ik zoveel citeer, dus ik doe het zo.) Veel suc6, maar ja het was al een maand geleden. Had/heb je je been gebroken? Of misschien je arm, dat zou ook kunnen.

 

Ik heb geen idee meer wat ik moet zeggen, ik zou contact willen houden, maar dat is zegmaar illegaal.

Dus ik zeg:

Niet vaarwel, maar tot snel (hoop ik), mijn internet vriend!

Reageer