Skip to main content

Knuffeldieren altijd

• May 31, 2026
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+6

Hoe vaak en waar hebben jullie een knuffel bij je? Ik slaap sowieso elke nacht met mijn knuffel en eigenlijk is hij altijd bij mij (niet op school). Als ik uit school kom is mijn knuffel wel het eerste dat ik pak en ik neem hem overal mee in huis. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon heel vertrouwd om mijn knuffel bij me te hebben. Ik vind het wel een beetje vreemd als ik erover nadenk maar ik kan het gewoon niet zonder ofzo… mijn ouders vinden het niet erg en het is gewoon iets wat bij mij hoort denk ik maar is het erg ongewoon op mijn leeftijd (ik ben nu 15 jaar). Ik denk niet perse dat het ongewoon is want ik zie op Insta wel eens video’s voorbijkomen van Lotgenootje (2kg verzwaringknuffel) en dat mensen ook ouder dan mij een knuffel hebben om te ontstressen en misschien doe ik dat ook gewoon met mijn knuffel…

Kort samengevat hoe vaak hebben jullie een knuffel bij je en waar gaat hij allemaal mee naartoe 

Seashell 😘

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

Hey, knuffels gaan nergens mee naartoe behalve op vakantie, is wel zo gezellig☺️ heb wel aan m'n rugzak dit beertje hangen;

Verder ligt mijn bed vol met knuffels. Squishmallows voornamelijk en ook de blauwe vinvis knuffel van de IKEA (100 cm) 🥰

Liefs🩷