klimaatverandering

  • 23 August 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik maak me veel zorgen over het klimaat. Paar weken geleden was er een klimaat rapport uitgebracht en deze zomer hebben we best gevolgen gezien van klimaatverandering.  Ik vroeg me echt af en dan een eerlijke mening is het te laat? Zelf let ik er op ik gooi geen dingen op straat douch korter etc. Ik kwam laats iets tegen om tv en toen zeiden ze het is niet de laat maar op instagram staan dan weer hele andere dingen. De meningen zijn zo verdeeld en ik wil gewoon weten wat jullie er van denken en of jullie denken dat t goed komt 


1 reactie

Hey!

Ik maak me ook zorgen om het klimaat. Ik probeer wel altijd bij betrouwbare bronnen te kijken. Ik heb ook vanalles gehoord lol, bijvoorbeeld dat we in 12 jaar niet meer bestaan ect. Ik denk niet dat dat zo is maar ik denk niet dat het de goede kant op gaat. Klimaat verandering gebeurt sowieso, maar we versnellen het wel. Ik denk wel dat het nog goed kan komen, als de groten bedrijven ook mee helpen (bijv de vlees industrie en andere grote vervuilers). Want als zij niets doen gaat het nooit goed komen. Ik peobeer wel minder plastic te gebruiken en locaal te winkelen maar het is wel moeilijk. Ik had een challenge. 1 week lang zonder afval/plastic. Ik was dag 1 all af. Ik zou dit echt gaan proberen!!! 

Ik hoop dat dit een beetje helpt :) 

Reageer