“Klem”

  • 6 January 2019
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik moet even heel wat dingen kwijt want ik zit helemaal klem met mezelf. Waar zal ik beginnen?
ik ben gestopt met mezelf snijden (de laatste x is denk ik zo’n maandje geleden). Ik ben nu ook in een relatie met een geweldig lieve jongen. We waren allebei zwaar depresief en zagen het niet meer zitten. Sinds we elkaar kennen is het bij ons beide sterk verminderd. Alleen bij mij begint de drang om te snijden weer terug te komen. Mijn gedachtens worden weer steeds erger en kunnen niet meer ophouden over dood ect. Morgen is weer de eerste dag na de vakantie dus moet ik weer naar school. Ik zie er heel erg tegen op aangezien mijn concentratie echt heel slecht is. Ook wilt mijn vriendje al best wel snel meer dingen dan ik. Ik ben zijn eerste vriendin, dus nu kan hij dingen doen die hij nooit eerder heeft kunnen doen. We hebben btw geen sex ofz want ik heb duidelijk aangegeven dat ik dat pas na mijn 16e wil. Maar hij wilt over 2 maanden ongveer al wel samen douchen. Zelf durf ik dat niet aangezien ik heel onzeker ben over mezelf.

in het begin van de relatie voelde ik geen pijn meer, maar nu komt het terug. En ik ben bang dat erger terug gaat komen dan het al was. Ik denk nu veelste veel na en mijn hoofd zit zo vol dat normaal denken niet meer werkt. Ik weet niet meer wat ik leuk vind en ik zie ook geen toekomst.

Sorry voor deze onduidelijkheid maar het gaat gewoon weer heel slecht met me en dit moest er even uit..
dankjewel voor degene die dit wilde lezen🙏🏼

Liefs mij

1 reactie

Hey,

wat vervelend dat het weer slechter gaat.

Kan je met je vriendje praten over je problemen? Aangezien hij zelf ook depressief is geweest begrijpt hij jou en kan hij je helpen.

Als je niet goed meer kan nadenken omdat je teveel aan je hoofd hebt kan het helpen om met iemand erover te praten of het op te schrijven. Als je er met iemand over praat zoals een vriend(in), familielid, mentor of je vriendje. Kunnen ze je helpen en hoef je er niet alleen meer aan te denken. Wanneer je het opschrijft kan je het uit je gedachten halen en hoef je er niet meer aan te denke. Als je her hier opschrijft kunnen anderen meedenken en je helpen.


Sterkte!

Reageer