Skip to main content

klein geweest

• September 21, 2025
  • 28 reacties
  • 560 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Vandaag toch voor het eerst een beetje klein geweest. Ik was alleen thuis en ik kon niet tegen mijn gevoel om klein te zijn. Ik deed een nachtluier om en speelde fijn met mijn knuffels en lego en ik keek ook leuk naar Bluey op Disney+ Het voelde vreemd maar ook juist heel fijn moeilijk uit te leggen wat ik precies voelde maar het voelde goed. 

Het voelde alsof ik toch even de verantwoordelijkheid kon laten gaan en ik gewoon onbezorgd kon zijn.

Heeft iemand dit ook wel eens ervaren?

Seashell 😘 

28 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 23, 2025

@Seashell ja soms wel als ik me niet fijn voel dan pak ik me speentje en dan ga ik ook naar disney junior of nick jr kijken dus snap je wel.

Dit zou je meer moeten doen even geen verantwoordelijkheden om je heen .

Dat kan soms best lekker en fijn zijn 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 23, 2025

@NN15000 ,

Ja ik vond het ook echt super fijn. Ik zou het opzich wel vaker willen doen maar de laatste keer voelde het een beetje vreemd het voelde niet echt als een keuze om klein te zijn... meer een soort drang die eruit kwam. Alsof mijn lichaam zei: Ik wil gewoon klein zijn zo klein mogelijk! Dus ik ga zeker eens kijken voor een speentje binnenkort. Misschien triggert die dat gevoel ook wel want om ervoor te kiezen om klein te zijn vind ik nog lastig maar de vorige keer leek het een soort vanzelf te gaan. Ik heb wel eens op een ABDL-forum gelezen over onvrijwillige regressie misschien was het dat wel. Maar vrijwillig lijkt me misschien toch beter.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 23, 2025

Ja gewoon doen op je eigen tempo.

Als jij het wilt doen gewoon doen .

En hoe meer je het doet hoe makkelijker het word en fijner word 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Oeh, ik begrijp je helemaal! 💛 Het klinkt alsof je een soort “kleine veilige plek” voor jezelf hebt gemaakt, en dat is echt helemaal oké. Het is best normaal dat mensen af en toe even de verantwoordelijkheid willen loslaten en gewoon onbezorgd willen zijn, vooral als je het gevoel hebt dat het leven best zwaar kan zijn.

Veel mensen ervaren dit wel eens denk ik, en het kan zelfs helpen om je emoties beter te verwerken en je te ontspannen. 💖 Het belangrijkste is: zolang jij je er veilig bij voelt en niemand er last van heeft, is het helemaal oké om jezelf dit momentje te gunnen.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Ik heb dit zelf nog nooit ervaren, maar dit lijkt me ergens ook echt fijn om te doen! Het is helemaal oke om z'on momentje te hebben. Voel je je er niet onzeker door, want dit is NIET dom of raar!

Liefs, Misty

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 2, 2025

Wat een mooie reactie ​@Misty. Ja het is inderdaad gewoon even mijn safe space. Dan hoef ik me even niet bezig te houden met de grote boze buitenwereld geen zorgen of wat dan ook gewoon totale ontspanning. En door zo'n momentje te hebben kan ik ook beter dealen met alles in mijn gewone leven. Ik heb het er laatst met mijn zus over gehad en zij reageerde er heel lief op en zij zei dat ze mij wel begreep en dat ik gewoon moet doen wat ik fijn vind. Ik was zo blij en opgelucht dat mijn zus zi reageerde🥰

Seashell 😘 

NightShadow

Hey,

Ik heb het nog nooit gehad. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor jou heel fijn is om even geen verantwoordelijkheid te hebben. Doe vooral waar je je goed bij voelt :)

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Wat een geweldige week was deze vakantie als verrassing zelf nog een dagje naar Lego World geweest! Was super leuk 🥰. De rest van de week waren mijn ouders gewoon aan het werk dus hadden ik en mijn zus het huis voor onszelf en ik kon ook weer lekker klein zijn! Mijn zus reageerde er helemaal niet gek op ze liet mij gewoon lekker mijn ding doen ik bleef ook grotendeels op mijn eigen kamer dus ze zag het ook niet constant ofzo alleen af en toe als  naar de keuken ging om wat te drinken te pakken. Was super fijn gewoon lekker met de Lego spelen favo-knuffel erbij en ook af en toe gezellig Bluey kijken.

Heerlijk ontspannen week herfstvakantie gehad 🥰🥰🥰

Seashell 😘 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Lego World klinkt zo leuk, en het is echt fijn dat je gewoon lekker je eigen ding kon doen en helemaal kon ontspannen. Bluey kijken en met je knuffel spelen, dat klinkt als de perfecte herfstvakantie! Wat was het leukste in Lego World? 

xx liefs Wolf 🐺

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

Oeh dat is een lastige vraag ik vond eigenlijk alles leuk daar de grote lay-outs maar ook de grote bouwwerken vind ik geweldig om te zien. Maar natuurlijk is het ook leuk door met wie je er bent was super gezellig met het hele gezin een dagje eruit te zijn. Ik vond het bouwwerk van en Lego-koe echt heel  leuk 🥰

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Ik geniet de laatste tijd echt steeds meer van het klein zijn. Ook nu mijn ouders er van weten en er niet moeilijk over doen voel ik me ook totaal bevrijd ofzo. Echt super fijn gisteren zat ik gewoon lekker te gamen met mijn speen in. Ook nog fijn met mijn knuffels en de LEGO gespeeld en in de avond nog een mini marathon van Bluey voor mezelf georganiseerd 🥰

Ik had echt een geweldige dag en ik ben heerlijk tot rust gekomen. Zo dankbaar dat ik dit gewoon kan doen als ik er behoefte aan heb.

Zo blij en dankbaar 🥰🥰🥰

Seashell 😘 

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

@Seashell  Ik begrijp jeeee…

ik heb het nog steeds❤️❤️

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Ja het kan je echt rust geven zo om even klein te zijn ik voel dat soms ook dan ga ik met me zusje gewoon tv kijken naar kleine kinderen programma's met soms onze speentjes in.

Dan voel je echt alle slechte energie uit je gaan en kom je echt tot rust.

Mijn moeder vind het niet erg dat ik me speentje gebruik als het maar thuis is want ze weet door mijn plasproblemen dat ik best onzeker wordt en dat me speentje me rust geeft 

Ps dat speentje heeft me moeder zelf aan me gegeven toen ik net te horen kreeg dat ik incontinentie problemen had  hier meisje daar werd je vroeger rustig van  en het werkte toen wel 

Dus snap je zeker ​@Seashell  dat dit fijn is om even kleine seashell te zijn.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

Hai Seashell,

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar ik kan heel goed begrijpen waarom dit lekker kan zijn. Ik vind het wel facinerend hoe mensen dit blijkbaar vaak af en toe doen. Misschien moet ik het ook eens uitproberen.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

@NN15000 hoe lang gebruik je speentje per keer? Ik denk dat ik hem maar maximaal een halfuurtje ofzo gebruik want anders gaat hij een beetje pijn doen. 

Hij zit wel altijd aan mijn shirt vast met een speenkoord als ik little ben maar ik heb hem dan niet constant in. Ik vroeg me af hoe jij dat doet.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

@Seashell dat ligt er aan overdag soms 1 uur of 2 uur hou ik hem in .

Maar soms ga ik er mee slapen want ik ben helaas een meisje dat dingen mee naar bed neemt (daar bedoel ik mee problemen )

Maar door het speentje geeft het me rust en kan ik makkelijk in slaap komen .

Soms komt dan me moeder hem savonds als zij naar bed gaat uit me mond halen en legt hem.dan op.me nachtkastje.

Maar als ze me te veel.ziet bewegen in bed laat ze hem in dat hebben we afgesproken .

Dat hij er ligt als ik niet lekker in me vel zit.

Hij heeft bij mij nog niet pijn gedaan .

Maar welke speen heb jij ​@Seashell  ?

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

Ik gebruik deze ze zijn van Avent (ultra air) ik vind ze wel fijn maar bij langer inhouden en zuigen krijg ik soms een beetje last van m'n kaak het is fe 18+ maat en ik heb ze gekozen vanwege het design als Seashell passen zeedieren natuurlijk het beste bij mij🥰

Welke gebruikt jij ​@NN15000 merk en maat?

Seashell 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

@Seashell  deze heb ik 

18 + die zijn zacht en geeft me rust en geeft me geen last  die roze heb ik het meeste in die rode is meer een reserve speen eigelijk 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Seashell 

Maar wat schattige speentjes heb je en ja die passen echt bij je naam seashell  

De mijne zijn van bibs zoals je ziet in mijn vorige bericht .

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 29, 2026

De vorm van de Bibs speen is iets anders misschien moet ik die ook eens proberen…

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 29, 2026

Ja ze zijn super fijn en geven mij rust in me hoofd als ik hem gebruik

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 29, 2026

Hoiii ​@NN15000 en ​@Seashell 

Ik bedoel dit eeeeeeecht niet negatief 

Want ik heb dit soms ook alleen dan alleen met praten  dan doe k z'n kinderen stem en knuffel ik met m'n moeder 🥰

Maar wordt dit niet een beetje extreem met luiers en spenen enzo 😅

Als dit voor jullie fijn is dan is dat natuurlijk helemaal prima 😘✨🍼

En drinken jullie dan ook uit z'n fles?🍼✨🫧 

Kusjes 🌿 Froukje 🌿 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 29, 2026

@Froukje17  

Ik draag luiers niet uit dat ik ze wil dragen maar omdat ik ze moet dragen door incontinentie problemen  mijn blaas is niet goed en zal het waarschijnlijk nooit goed doen .

Maar door wat ik heb en best onzeker ben  en veel pieker heb ik een speentje wat me rust geeft  in me hoofd Dus  dit is van mij kant en denk ook van ​@Seashell  niet extreem .

Maar nee ik drink gewoon uit mijn mok met me naam poes er op 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 29, 2026

@Froukje17 

Ja inderdaad de luiers zijn in mijn geval ook geen keuze maar noodzaak. Het klein zijn is een soort van coping voor mij dat ik beter om kan gaan met mijn incontinentie-problemen. En bij deze kleine kant van mijzelf horen ook gewoon een speen. Drinken uit een flesje doe ik niet.

Seashell 😘 

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

Heel erg bedankt voor jullie reacties ​@NN15000 en ​@Seashell wat vervelend dat jullie een incontinentie probleem hebben 😔 en wat leuk dat je een mok hebt met je poes er op ​@NN15000 😄

Groetjes 👋 🎧 🐕 🌌