kleding

  • 19 January 2018
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik zit in de put
ik hou ervan om nette kleding te dragen
blouse , jasje
maar ik ben bang als ik het ga dragen op school dat iederheen mij gaat pesten
kan iemand helpen 😞

4 reacties

Je moet gewoon zijn wie je bent en dragen wat je wil dragen. Laat je leven niet bepalen door pesters. Bovendien weet je niet eens of ze daardoor gepest zal gaan worden. Probeer het in elk geval een keer en dan kun je daarna altijd nog kijken of je het nog een keer doet of niet.
succes
Jonah
Hoi!

Draag wat je wilt. Iedereen heeft zijn eigen kledingstijl, en heeft het recht om die te uiten. Er zijn altijd personen die zelf onzeker zijn, en dat uiten door nare opmerkingen te maken naar anderen toe, maar dat is vooral sneu voor hen.

Als je draagt waar je je goed in voelt, zie je er vanzelf al een stuk beter uit. Probeer het een keer, en wacht de reacties af. Als er personen zijn die te ver gaan, kun je dit aan je mentor melden.

Groetjes
x
Hoi,

Allereerst zou je je niet moeten laten afschrikken door pesters. Het is van de zotten dat je je beperkt voelt door een groepje kinderen die vervelend doen.
Ten tweede, als je iets draagt wat je leuk vindt en je bent er zeker over, dan straal je dat uit. Mensen die dat uitstralen zijn geen gemakkelijk slachtoffer, dus ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken :)

Gr. Pin
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
@ Pin thnx

Reageer