klaargekomen op verkeerde moment


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!
ik ben boyboiii, en ik ben 14 jaar.

ik heb vandaag zo iets gênants meegemaakt. Ik was op de verjaardag van mijn nichtje, en mijn hele familie was er ook.

ik had de hele dag al een stijfe penis. En ik had een broek aan van super dun stof, en mijn onderbroek was ook super dun stof.

mijn neefje van 6 begon met mij te stoeien en ik had geen zin. Dus ik bewoog niet. Maar doordat hij zo over mij heen bewoog ben ik dus KLAARGEKOMEN. Met heel veel sperma.

Hij zij hardop ‘(naam) heeft een stijve piemel, en nu is zijn broek helemaal nat’ en toen zei mijn broer van 15, ‘omg, (naam) is klaargekomen mensen’

En toen ben ik naar huis gegaan. Mijn broer blijft daar slapen maar morgen zie ik hem weer!

ik schaam me heel erg nu. wat moet ik doen? Mijn ouders waren er niet bij maar die komen er wel achter

reageren zou lief zijn

groetjes, Boyboiii

10 reacties

.alsjeblieft reageer snel want mijn broer komt vanavond al thuis 😨
Hoi

Je kwam per ongeluk klaar, en bent nerveus over de thuiskomst van je broer. Je schaamt je, en vreest dat ook je ouders hierachter zullen komen.

Rond de puberteit kunnen zo'n dingen gebeuren. Dat je zesjarige neefje niet goed wist dat hij z'n opmerking beter voor zichzelf hield kan ik me voorstellen, maar van je oudere broer zou men meer begrip mogen verwachten.

Je zou je broer een berichtje kunnen sturen met de vraag of hij het incident van gisteren, stil zou willen houden. Op het moment zelf vond hij het misschien grappig, maar ik vermoed dat hij er inmiddels nog nauwelijks mee bezig is.

Moesten je ouders het te weten komen, vermoed ik dat ze zullen begrijpen dat het niet je bedoeling was. Verwacht je nare opmerkingen van andere familieleden, of denk je dat ze hier eerder weinig van gemerkt hebben?

Groetjes
Kenshin
Ja mijn hele familie hoorde het want mijn neefje en mijn broer zijden het allebei best hard. Ze begonnen allemaal best wel te lachen en toen ben ik naar huis gegaan

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Da's vervelend. Het zou kunnen dat ze eerder lachten om wat je neefje zei, zonder dat ze hun gelach op jou gemunt hadden, maar zo'n momenten zijn uiteraard niet fijn.

Heb je nog wat van je broer gehoord?

Gr. Kenshin
Badge
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - 
Maar gwn accepteren het is maar sperma joh.
Ik snap dat hele gezeik trouwens niet om klaarkomen etc, is gwn geil.
Huts16.. ik vind dat het niet erg aardig is dat je het grappig vind.. stel als jij het mee had gemaakt en je vond het zelf niet leuk.. je zal ook toch niet willen dat iemand je (uitlacht) voor wat er was gebeurt???😒
He boyboiii, wat naar zeg dat dit hebt mee gemaakt.
Wat ik betreft zal doen is je broer maar eens flink aanspreken en zeggen dat het totaal niet leuk is wat hij had gedaan.
En zeg misschien gewoon eerlijk tegen je auders zeggen wat er is gebeurt en dat ze je broer beter kunnen (ook) aanspreken..

Ik voel je boyboiii.. veel sterkte met de rest.
Hopelijk gaat het beter met je.
Mijn broer is thuis, en ik heb met hem afgesproken het aan niemand te vertellen. En hij heeft er ook nog voor gezorgd dat de mensen van het feestje hun mond houden.

Dus het is opgelost gelukkig!

Dankjulliewel voor het reageren!
Goed dat je broer beloofde dat het incident tussen jullie zal blijven. Ook handig dat hij ervoor zorgde dat de andere familieleden zich stil zullen houden. Fijn dat het opgelost lijkt te zijn :)

Gr. Kenshin
Reputatie 3
Badge +4

Ff een snel vraagje: hoe kan je klaarkomen zonder af trekken ik ben benieuwd 

Reageer