Vraag

Klaar ermee

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, 

Ik ben er klaar mee, dit hele leven. Ik word gehaat door letterlijk iedereen, mijn mentor mag mij niet, mijn ouders zitten allebij in een mid-life crisis, mijn vrienden zijn allemaal toxic, school gaat slecht.

Even om mezelf voor te stellen : hoi, ik ben kikker en ik ben 12 jaar oud. Ik zit op de middelbare. Ik heb 1x van basisschool veranderd en ben echt gepest.

Ik begin bij het begin : m’n geboorte, nee nee grapje hoor. Het begon in groep 3, er kwam een nieuw meisje bij ons in de klas , noah (nep naam ). Zij was jaloers op mij want ik was best populair. Zij heeft mij toen naar beneden gehaalt om haar beter te laten lijken. Ik was al best jong volwassen, ik kon toen al nadenken zoals ik dat nu doe zeg maar. Toen ik in groep 4 zat werd het erger en zei ze dingen zoals : ben je al weer beter? het was net zo gezelig toen jij ziek was. En ze heeft me zelfs in elkaar geslagen. Toen in groep 5 mocht ik naar een andere school. Ik helemaal blij. Wist ik veel. 

Het ging een hele tijd goed enzo. Tot dat ik zeg maar niet meer het stille meisje besloot te zijn. Ik werd vaak in het hoekje gedrukt. Er werden beslissingen gemaakt over mij zonder dat ik er bij was. Daar ging ik steeds meer op in en kreeg vaker ruzie. 

Nu zit ik op de middel bare, bijna alle kinderen van mijn stomme -klas zitten bij mij op school, eerst dacht ik nou ja. Een probleem is dat dat stomme meisje in mijn kunst-klas zit en zegt dat ze mij nooit gepest heeft en mij niet kent. Maar de manier hoe ze tegen mij doet is wel duidelijk dat ze me nog wel kent.

Mijn vrienden zijn best toxic. Ze gaan vrijdag naar een club en hebben mij nooit uitgenodigt, nou klinkt het niet zo erg maar besef dat ik altijd weg gegooit word en amper word uitgenodigt voor dingen. 

Mijn beste vriendin zit in een andere klas op een lager niveau in een ander gebouw. Soms heeft ze les in mijn gebouw. we zien elkaar maar 45 min per week. Dit vind ik echt stom.

Mijn beste vriend zit wel op het zelfde niveau. Maar die ontwijkt mij op school. 

Mijn ouders zijn pas uitelkaar en zijn dus hun zelf opnieuw aan het ontwikkelen ofzo.

Mijn mentor vind haar zelf belangrijker dan mij en gaat altijd tegen mij in. 

misschien ren ik wel weg of pleeg zelfmoord. Het ligt op het randje. Ik ben zwaar depressief en niemand weet het .

Doei, 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @kikker223 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

Hoi kikker

1 ding, ren niet weg en pleeg ook geen zelfmoord!!

Ik raad je echt aan met de kindertelefoon te bellen/chatten of met 113, het is allebei helemaal annoniem en er zijn lieve mensen die je helpen. Als je wilt zou ik er ook voor je willen zijn. Hou in je hoofd dat het echt ooit goed komt, ik ervaar ook depressie op dit moment en ik weet dat je denkt dat het nooit goed zal komen, maar dat gebeurt wel. Je bent nog heel jong. Probeer hier door heen te komen. Je bent een sterk persoon en laat die andere maar stom doen. Jij weet wel beter.

 

Liefss❤️

Reputatie 7
Badge +17

Ik sluit me aan bij wat @Anonymous_xx schrijft.

Ik ben ook uit een depressie gekomen. Nu lijkt alles misschien uitzichtloos maar het kan echt beter worden.

Zoek hulp. Maak desnoods een afspraak bij de huisarts. Neem contact op met www.113.nl  (kan 24 uur per dag). Doe alsjeblieft niet iets wat je niet meer terug kunt draaien.

Reageer