kinderpsycholoog

  • 26 February 2021
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi ik ben een jongen van 14 en wil me graag voorbereiden voor mijn grootste droom namelijk kinderpsycholoog worden dus ik zit nu ook op dit platform als je een vraag of je hebt een probleem met iets wil ik je met plezier helpen en wel supergraag .

 

groetjes , gekiin


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, lees effe de forumregels, je mag jezelf niet als professionele … voordoen, groetjes, 

-flopflop14 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Gekiin,

Wat leuk dat je al zo duidelijk voor je ziet wat je wilt worden later. Alleen mag je je op het forum van de Kindertelefoon niet voordoen als expert. Zoals dit in regel 8c staat:

c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Ik raad je aan om te reageren op topics. De persoon die het topic heeft gestart heeft een probleem, en je mag niet offtopic gaan, dus je blijft alleen bij dat probleem als onderwerp.

Misschien wilde je je helemaal niet voordoen als expert, wilde je gewoon aankondigen dat je er zin in hebt om mensen te helpen, maar het komt zo wel een beetje over.

Voor als je het nog niet gedaan hebt kan je ook nog even de forumregels lezen:

Veel plezier nog verder op het forum, en hopelijk kan je nog veel mensen helpen:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Leuke toekomst plannen, leuk dat je dat wilt, ik wens je veel succes! 

 

Reageer