Ik vind het niet leuk dat kinderen met een beperking worden genegeerd door 'gewone' mensen en ik heb zelf ook een beperking, ik heb vaak het gevoel dat andere kinderen me raar vinden en dat vind ik zelf niet echt leuk en ik wil dat er iets aan gedaan moet worden omdat andere kinderen met een beperking ook gepest worden. Ik vind dat we gewoon respect voor elkaar moeten hebben. En dat we niet gaan schelden en te lopen pesten!
Hallo LachBTS :)
Vervelend.
Ik ben het zelf ook 100% eens met het feit dat mensen met een beperking niet zouden moeten genegeerd of moeten worden buitengesloten van de maatschappij zoals nu vaak gebeurt. Helaas kun je sommige mensen daarin niet overtuigen.
-TheMightySlayer <3
Ha
Ik ben het echt helemaal met je eens. Ik wilde dat iedereen dat maar ging inzien! Ik zelf heb een zus met het syndroom van Down, en als ik dan ook zie hoe sommige mensen tegen haar doen. Echt, ik zou iedereen met een beperking willen helpen tegen zulke dingen, en ik vind het dus ook dat iedereen moet stoppen met zulk gedrag vertonen tegen de mensen met een beperking. Ook die mensen hebben recht op een fijn leven!
Probeer je er niet al teveel van aan te trekken! Echt waar, er zijn altijd en overal op de wereld mensen die ook het goede met de mensen met een beperking voor hebben!
Houd je sterk! En als je het fijn vindt, kun je altijd iets vertellen hier he! Vergeet dat niet ;)
heel veel zonnen groetjes van mij!
Heyy,
Ik heb zelf ook een beperking, en vindt dat je helemaal gelijk hebt :)
Stay Happy!! <3
groetjes,
Me
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.