Skip to main content

Hoi. Vandaag ( 13-3-2022 ) was ik aan het appen met een paar kinderen in de wijk en ik vroeg om hulp of ze me konden helpen, omdat ik me sinds gisteren sneed. Hun begonnen te lachen en mij uit te schelden met slet :(   Gisteren had ik ruzie met mijn ouders en hun hadden mij naar boven gestuurd omdat ik mij zelf verdedigde... ik was verdrietig en begon ze uit te schelden met slet,trut en hoer!

Ik ben steeds aan het denken wat ik niet moest doen maar het- ik kan niet eens typen- ik ben gestrest en ik heb het druk met d'r worden en dingen die door mijn hoofd zweven-

Iemand help!! Ik stik in mijzelf- 

Xx een hulpvol? Meisje-

 

@Julian12 @Eenmeisje004  weten Julie raad?

Hey meid!

Ik begrijp helaas volkomen hoe je je voelt, deze meiden/jongens zullen het niet begrijpen. Hun hebben die pijn nog niet gevoeld en ze willen gewoon stoer zijn zonder reden. Ze zien je pijn pas wanneer je weg bent. En ik zeg niet dat je dat moet doen, juist omdat hun zo doen moet je sterk in je schoenen blijven. Focus op je zelf en school en negeer die mensen. Ze zullen altijd iemand anders naar beneden halen zonder reden. Ik geloof in je : D. En ohja je ouders zullen je nooit begrijpen alleen als een therapeut het hun uit legt ofzo. Leg je ouders uit dat die kinderen je pesten en ga naar hun ouders met jou ouders. Ik sta met je xD

 


Hayy @Niemandx !!!!!

Dankje wel dat je me begrijpt! Ik ben blij dat hier wel kinderen zijn die mij snappen!♡ 

Xx een hulpvol meisje ♡ 

 

Ps: ben weer happy de peppy! ( niet so blij, was net aant huilen  :')


Hoi @Niemandx  heeft helemaal gelijk. Jij staat boven dat gedrag en veel mensen snappen het gewoon niet totdat ze zelf wat overkomt. Je kan het ook zo ziej jij bent dus al een stuk wijzer dan zij !

Groetjes liefs Julian X


Heey @Een hulpvol meisje

Waarom zat je daarnet te huilen? Misschien kan ik je helpen. :))

 


@Niemandx  omdat ik gek van mijzelf word en stress heb door school :(


Reageer