Skip to main content

Voorstellen

ik.ben 12 een meisje, zit in vwo en ik zoek iemand die houd van astronomie , sceince, filosofie, en me mis hacken kan leren, 

 

Waarom

Ik heb mentaal het nodig aan gezien ik niet normaal ben want ik denk te veel en  ik denk wat is het leven je gaat dood en de rest idgaf en dan poef . En al heb je dat je na je dood een leven krijgt b,d maar als je doodd gaat je het leven weer vergeet . Wat heeft leven dan zin. Dan wil ik weet je dat gevoel toen je werd geboren wacht dat hebben we niet nou ja  als ik er aan denk voelt het warm.en fijn  en  het niks daar wil ik heen ik wil geen leven ik wil dat gevoel hebben geen bestaan en gwn geen gevoel. En als.ze.het niet van het leven ontdekt hebben dan duurt dat ewige jaren en ze denken dat we in een parrallel universum wat theoretische is Maar ze hebben deeltjes opgevangen en die deeltjes vertellen dat er kans is op dat.  Ingeval ik zeg niet dat ik.dood instellingen heb maar ik denk mee Elle dag gwn over dit is normaal voor me lol. Dit schrijven kalmeert me BTW but lol if younare.this then Lets be friends✌️🥰 en school gaat heel goed bij mij dus als je school hulp hebt vraag je gwn. En ik.heb denk ik grammatica foutjes maar ik typte erg snel byeeee

 

 

 

 

Hey, interessante gedachtes, maar ik kan me voorstellen dat dat af en toe best vervelend voor je kan zijn. Goed dat je een soort buddy zoekt. Echter, het forum is hier (helaas) niet de plek voor. Dat heeft te maken met forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Hopelijk vindt je ergens anders iemand om mee te praten. Ik weet zo snel even geen andere fora hiervoor.

Overigens kan je natuurlijk wel een topic openen over een specifiek onderwerp of een specifieke vraag (bijvoorbeeld over wat na de dood of wat dan ook). Succes!


Hoi @Mmmmh ,

 

zoals hierboven al gezegd werd, is het inderdaad niet de bedoeling om op het forum met mensen in contact te komen. We vinden het erg belangrijk dat iedereen anoniem blijft namelijk. 

Wel kan je een topic openen om bijvoorbeeld tips te vragen hoe je mensen kan ontmoeten, of om te praten over de dingen waarover je nadenkt.

Ik sluit nu dit topic.

 

Groetjes,

Marieke, De Kindertelefoon