Voorstellen
ik.ben 12 een meisje, zit in vwo en ik zoek iemand die houd van astronomie , sceince, filosofie, en me mis hacken kan leren,
Waarom
Ik heb mentaal het nodig aan gezien ik niet normaal ben want ik denk te veel en ik denk wat is het leven je gaat dood en de rest idgaf en dan poef . En al heb je dat je na je dood een leven krijgt b,d maar als je doodd gaat je het leven weer vergeet . Wat heeft leven dan zin. Dan wil ik weet je dat gevoel toen je werd geboren wacht dat hebben we niet nou ja als ik er aan denk voelt het warm.en fijn en het niks daar wil ik heen ik wil geen leven ik wil dat gevoel hebben geen bestaan en gwn geen gevoel. En als.ze.het niet van het leven ontdekt hebben dan duurt dat ewige jaren en ze denken dat we in een parrallel universum wat theoretische is Maar ze hebben deeltjes opgevangen en die deeltjes vertellen dat er kans is op dat. Ingeval ik zeg niet dat ik.dood instellingen heb maar ik denk mee Elle dag gwn over dit is normaal voor me lol. Dit schrijven kalmeert me BTW but lol if younare.this then Lets be friends🥰 en school gaat heel goed bij mij dus als je school hulp hebt vraag je gwn. En ik.heb denk ik grammatica foutjes maar ik typte erg snel byeeee