Skip to main content

Hoii, ik zit al 9 jaar op dezelfde best bijzondere sport ( color guard) maar heb ookal 9 jaar maar half zin in deze sport ik vind zegmaar meer dan de helft van de tijd die ik in mijn sport steek leuk en bij de rest voel ik me niet fijn. Ook zijn er geen leeftijds genoten en pas ik niet in de groep. Maar optreden vind ik wel leuk zoals winterguard. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik de slechtste ben in alles. Mn ouders zeggen dat het goed zou zijn om een keertje te stoppen maar elke keer moet ik huilen want dit is dus al 9 jaar zo ik zat er op vanaf mn 5de en weet gewoon niet beter als deze sport het betekend veel voor me maar ik vind het in mijn hoofd een stukje leuker als in het echt ik weet niet want ik moet doen want ook school maakt het heel moeilijk om door te trainen en ik kan niet leven met het idee dat ik niet meer op deze sport zou zitten ookal vind ik het helemaal niet zo leuk alleen vlaggen vind ik leuk de rest erom heen niet en ik weet niet wat ik moet doen en ik durf niet goed te stoppen..... Heeft er iemand iets van tips want hier struggle ik al 9 jaar mee en ik weet het gewoon nog steeds niet

Je kunt wel eens een proefles van ene andere sport doen


Reageer