kapotte vriendengroep

  • 8 August 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

hi, 

 

 mijn vrienden groep bestaat uit 4 mensen: ik, J, W, en N.

paar dagen geleden hadden we een feestje, ik en nichi waren dronken maar toen moesten J en ik gaan maar W was nog bij N. Toen heeft W N  aangerand toen N een beetje dronken was.  toen ging W op vakantie en  had N  het tegen mij en J vertelt en ik schrok en van en J vont het niet oke maar wou wel vrienden blijven met W maar ik niet. 

oja W weet niet dat J en ik weten wat hij heeft gedaan. Gisteren kreeg ik allemaal haat reactie op mij vanwege ik vape want ik vape al 4 maanden. ze willen dat ik stop maar ik wil dat niet want ik word er blij van en rustig maar ze zijden tegen mij als ik niet stop gaan ze het tegen mijn ouders zeggen maar da wil ik niet want da wil ik zelf doen.  

nu heb ik gehoord van N dat ze het over haar heen wilt laten gaan wat W heeft gedaan en ze wilt weer vrienden met W worden en J wilt vrienden blijven met W.

nu gaan we aankomende woensdag bij elkaar zitten over wat W heeft gedaan. maar ik heb een gevoel dat iedereen bozer om mij is dat ik vape in plaats van wat W heeft gedaan. 

 

dus geef me tips, help me want ik weet echt niet meer wat ik moet doen. 

 

groetjes mick 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6)


2 reacties

Zolang je jezelf blijft gaat alles zoals het gaat.

Succes.

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Ik zou ook zeggen, blijf jezelf! En als je met het probleem zit van het gapen, zou ik het eerlijk bij je vrienden aankaarten. Het helpt niet als je met je gevoelens blijf zitten, misschien dat jullie samen een oplossing kunnen vinden!

 

Veel succes!

 

-Yodema

Reageer